Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر یکشنبه در بازدید از خلیج گرگان اظهارکرد: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان یکی از اصلی ترین مصوبات سفر، لایروبی خلیج گرگان بود و مقرر شد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه روند لایروبی خلیج گرگان را آغاز کند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: یکی از مسائل حیاتی استان احیای خلیج گرگان است که باید خیلی زودتر از اینها انجام می‌شد تا امروز شاهد این مشکلات نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با مصوبات سفر رییس جمهور مقرر شد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در مرحله اول کانال آشوراده را لایروبی کند.

ملک شاهکوهی ادامه داد: با لایروبی کانال ها در کوتاه مدت کیفیت آب خلیج بهتر شده و از این وضعیت مردابی بیرون خواهد آمد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: مقرر شده تا هر یک از دهانه های خلیج به طول طول هشت کیلومتر، عرض ۲۰۰ متر و عمق ۱.۵ متر لایروبی شود تا خلیج از این وضعیت خارج شود.

گفتنی است این بازدید با همراهی عبدالجلال ایری؛ نماینده حوزه غرب استان در مجلس و نمایندگان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) انجام شد.

کد خبر 5454436

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه نینوا گلستان بندرترکمن خلیج گرگان آشوراده مسافران نوروزی بوشهر ویروس کرونا گردشگری نوروز کرمانشاه سفرهای نوروزی سانحه تصادف نوروز 1401 آمار کرونا اردوهای راهیان نور خطبه های نماز جمعه بارش برف قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا خلیج گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری و زهکشی مغان
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان