Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@18:44:20 GMT

وجود برخی ایرادات در بودجه سال جاری شهرداری تبریز

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۸۵۰۸

وجود برخی ایرادات در بودجه سال جاری شهرداری تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، علی جعفری آذر افزود: بودجه مزبور پس از بررسی کامل توسط هیأت تطبیق مستقر در فرمانداری تبریز و در موعد مقرر، به دلیل وجود برخی اشکالات و ایرادات دوباره به شورای اسلامی شهر تبریز فرستاده شد تا پس از رفع موارد اعلام شده، در هیأت تطبیق مورد بررسی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه چنین مسائلی در تمامی فرمانداری‌ها از جمله فرمانداری تبریز معمول است و نقش نظارتی باید به طور دقیق و کامل نمود و ظهور پیدا کند، یادآور شد: همچنانکه شورای نگهبان قانون اساسی درباره بودجه سالانه کشور بررسی‌های لازم را انجام داده و ایراداتی را اعلام می‌کند، دبیرخانه هیأت تطبیق مصوبات شورای اسلامی شهر در فرمانداری نیز چنین نقشی را ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری آذر ادامه داد: تطابق تمامی مصوبات شورای اسلامی شهر جزو تکالیف قانونی هیأت تطبیق مستقر در فرمانداری است.

به گفته وی، شورای اسلامی شهر تبریز بر اساس مهلت قانونی باید پس از رفع ایرادات اعلام شده، قانون بودجه شهرداری را برای تصویب نهایی به فرمانداری ارسال کند و اگر در این خصوص اصرار بر باقی ماندن مفاد اعلامی باشد، هیأت تطبیق طبق قانون وارد مراحل بعدی خواهد شد.

کد خبر 5454443

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری تبریز تبریز شهرداری تبریز مسافران نوروزی بوشهر ویروس کرونا گردشگری نوروز کرمانشاه سفرهای نوروزی سانحه تصادف نوروز 1401 آمار کرونا اردوهای راهیان نور خطبه های نماز جمعه بارش برف شورای اسلامی شهر هیأت تطبیق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز

لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز مبنی بر اعمال پاداش تلاش برای کارگران شهرداری تبریز به مناسبت روز جهانی کارگر تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، به مناسبت روز جهانی کارگر، شورای شهر تبریز ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در یکصد و نود و دومین صحن علنی شورای شهر تبریز، لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز مبنی بر اعمال پاداش تلاش و پاداش برای کارگران را تصویب کرد.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز با تاکید بر اینکه تمام کارگران دارای بیش از سه ماه سابقه کار مشمول این لایحه هستند اظهار کرد: بر اساس این لایحه ۳ میلیون تومان به عنوان پاداش برای کارگران تخصیص می‌یابد.

وی از افزایش چشمگیر حقوق و دستمزد رانندگان استیجاری شهرداری تبریز علاوه بر میزان افزایش سالانه خبر داد.

همچنین شهرام دبیری، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر تاکید کرد: کارگران شهرداری تبریز همیشه با حداقل دستمزد، بیشترین تلاش و بیشترین بهره‌وری را دارند.

وی ادامه داد: ضرورت دارد در مجموعه شهرداری قدردان زحمات سبزبان‌ها، پاکبان‌ها و دیگر کارگران باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تبریز تمیز در سایه تلاش این کارگران است که نه تنها تلاش می‌کنند بلکه جان خود را در این راه از دست می‌دهند.

کد خبر 748771

دیگر خبرها

  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند
  • رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم