Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان  با اشاره به شناسایی موارد مثبت ابتلای قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، اظهار داشت: در این بازه زمانی ۶۹۷ مورد نمونه گرفته شده که از این میزان ۱۱۸  نمونه مثبت اعلام شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، پژمان عقدک در جمع اصحاب رسانه،  با اشاره به شناسایی موارد مثبت ابتلای قطعی به کرونا در 24 ساعت گذشته، اظهار داشت: در این بازه زمانی 652 مورد نمونه گرفته شده که از این میزان 92  نمونه مثبت اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر با بستری 74 بیمار جدید کرونایی و ترخیص 62 بهبود یافته، تعداد بیماران کرونایی بستری شده به  309 نفر در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان رسیده که از این میزان 62 بیمار بدحال در بخش‌های مراقبت ویژه در حال درمان هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان میزان موارد فوتی ناشی از کرونا در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در 24 ساعت گذشته به ثبت رسیده، گفت: 2 فوتی گزارش شده که یک مورد قطعی و یک مورد مشکوک به کرونا بوده‌اند.

اوج‌‌گیری مجدد کرونا در انتظار استان اردبیل134 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدندروند بستری بیماران در بخش کرونایی استان بوشهر صعودی شد

عقدک ادامه داد: تعداد موارد ابتلای قطعی و مشکوک کرونا یک میلیون و 431 هزار و 883 نفر بوده که از این تعداد 483 هزار و 550 مورد ابتلای قطعی آنها به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: 202 هزار و 131 نفر کل بستری‌های کرونایی بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را تشکیل دادند که 136 هزار  و 469  بیمار بهبود یافتند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به کل فوت شدگان قطعی از ابتدا تا کنون، اظهار داشت:11 هزار و 589  فوتی قطعی و 6 هزار و 604 فوتی مشکوک از ابتدا تا کنون گزارش شده است.

انتهای پیام/166/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابتلای قطعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، مرکز غیر مجاز مداخله گر در امور طب سنتی شناسایی و تمامی فعالیت‌های آن تعطیل شد.

 این مرکز نسبت به ارائه دارو‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی و غیر اصولی در امر درمان مداخله می‌کرد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه