Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته رسانه‌های محلی، در پی افزایش درگیری‌ها میان گروه‌های خلافکاری در السالوادور، بیش از ۶۲ نفر طی شبانه روز گذشته کشته شده اند.

خبرگزاری میزان - نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور، از کنگره کشورش خواست تا وضعیت اضطراری را برای مبارزه با موجی از قتل‌های گروهی در آخر هفته تصویب کند.

به گزارش «ای بی سی نیوز»، رسانه‌های محلی گزارش دادند که بیش از ۶۲ نفر ظرف شبانه روز گذشته کشته شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقیاسی از خشونتی است که طی سال‌های گذشته دیده نشده است.

بوکله این درخواست را در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود اعلام کرد و به مخالفان این اقدام طعنه زد و گفت «آیا مخالفان برای دفاع از اعضای باند‌های خلافکاری بیرون می‌آیند؟»

این فرمان، در صورت تصویب توسط قانونگذاران، تضمین‌های قانون اساسی برای آزادی تجمعات را تعلیق می‌کند و مقررات بازداشت را تا ۳۰ روز کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: کرونا در زندان‎های آمریکا و السالوادور نادیده گرفتن فاصله گذاری زندانیان در زندان‌ السالوادور

در حالی که بوکله تلاش کرده است تا نگرش سختگیرانه‌ای در مورد جرم و جنایت نشان دهد، باند‌های خیابانی بسیار قدرتمند کشور اقدام به افزایش جنایات خود کرده اند.

در ماه دسامبر، وزارت خزانه داری آمریکا گفت که دولت بوکله مخفیانه با روسای باند‌های خلافکاری برای آتش بس مذاکره کرده است.

دولت آمریکا ادعا می‌کند که دولت بوکله حمایت توسط باند‌ها را با مزایای مالی و امتیازاتی برای روسای زندانی آن‌ها از جمله تلفن‌های همراه جلب کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث بین الملل السالوادور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس جمهور السالوادور حوادث بین الملل السالوادور باند ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۸۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از اجرای طرح اضطراری برای حل مشکل بی‌آبی ۲۸ روستای سیلزده مجتمع بندینی زرآباد خبر داد و افزود: ناوگان آبرسانی سیار در سطح این شهرستان فعال است.

علیرضا قاسمی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در بازدید از مناطق سیل زده اظهارکرد: سیلاب، طغیان رودخانه‌ها و طوفان بی‌سابقه‌ باعث آسیب‌های بسیار زیادی به تأسیسات آب شد، به طوری‌که ۲۹۵ روستا و ۶ شهر سیستان و بلوچستان دچار بی‌آبی شدند.

وی با بیان اینکه ۱۲ شهرستان سیستان و بلوچستان به دلیل تشدید بارش‌ها در محاصره سیل قرار گرفتند، افزود: در روستاهایی که امکان تردد وجود داشت و سیلاب در محل جاری نبود، نسبت به رفع فوری خسارت‌ها و برقراری آب در شبکه روستاها و شهرهای درگیر اقدام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به آسیب خط اصلی مجتمع ۲۸ روستایی بندینی در شهرستان زرآباد بیان کرد: با توجه به جاری بودن آب در محل شکستگی خط انتقال اصلی مجتمع، برای رفع فوری مشکل بی‌آبی مردم اجرای ‌طرح موقت و اضطراری در دستورکار آبفا قرار گرفت که اکنون در حال اجراست.

وی از فعالیت تانکرهای آبرسانی سیار در زرآباد خبر داد و گفت: آب آشامیدنی مردم از طریق ناوگان آبرسانی سیار در حال تأمین است تا آسیب‌های وارده ترمیم و آب پایدار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • رفع خطر از ۲۱۲ محل حادثه خیز تهران | ساخت پهلوگاه‌های اضطراری در بزرگراه‌های تهران
  • طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • (ویدیو) ۲ بند خاکی شکسته شد؛ اسکان اضطراری روستاییان زیرکوه
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری