Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@00:04:16 GMT

واکسیناسیون، عامل پایداری وضعیت کرونا در طارم

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۸۶۵۱

واکسیناسیون، عامل پایداری وضعیت کرونا در طارم

ایسنا/زنجان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم گفت: در حال حاضر استقبال از واکسیناسیون خوب نیست و از مردم تقاضا داریم تا به شایعات توجهی نکرده و به تزریق واکسن بپردازند.

ارشد بهرامی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان طارم، اظهار کرد: متاسفانه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی کاهش یافته‌ است از سویی دیگر میزان شیوع بیماری نیز کاهش یافته و شهرستان در وضعیت زرد و پایداری قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دلیل اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی کاهش یافته ولی شهرستان در وضعیت پایداری قرار داشته و میزان مبتلایان کاهش یافته، انجام واکسیناسیون و از تاثیرات آن در جامعه است.

این مسئول با بیان اینکه میزان تزریق واکسیناسیون در شهرستان طارم، ۹۲.۳ درصد دز اول، .۸۵.۲ درصد دز دوم و ۵۵ درصد دز سوم است که هدف ما رسیدن به میزان ۹۵ درصد است و میزان تزریق دز سوم باید به میزان بیشتری برسد، تصریح کرد: در حال حاضر استقبال از واکسیناسیون خوب نیست و از مردم تقاضا داریم تا به شایعات توجهی نکرده و به تزریق واکسن بپردازند زیرا اگر در حال حاضر وضعیت پایداری داریم به دلیل انجام واکسیناسیون است.

بهرامی با اشاره به دید و بازدیدهای عید نوروز، ادامه داد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مردم در مهمانی‌های عید از روبوسی و دست دادن پرهیز کنند؛ فاصله را رعایت کرده و از ماسک‌ استفاده کنند. همچنین بعد از خروج مهمان‌ها نیز بهتر است وسایل استفاده شده را ضدعفونی کنند؛ اگر هم در محلی که بیمار مشکوک با علائم سرماخوردگی یا کرونا بود، حضور نیابند و اگر فردی علائمی داشت خود را قرنطینه کرده و در مهمانی‌ها حضور نیابد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم با بیان اینکه تقاضا داریم تا مردم شهرستان واکسیناسیون را جدی گرفته و حتما هر سه دز واکسن را دریافت کنند، خاطرنشان کرد: مسافران ایام عید نیز هم باید واکسن زده باشند چرا که در صورت عدم انجام واکسیناسیون، ممکن است به صورت نامحسوس توسط پلیس جریمه شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها نوروز 1401 شهرستان طارم کرونا در ایران شهرستان طارم کاهش یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود

مهدی عالمی، ناظر پروژه پل سفیدرود گفت: اجرای عملیات ساخت پل بزرگ سفیدرود با عرشه فلزی و پایه‌هایی با ۲ دهانه ۴۰ و ۵۰ متری به طول کلی ۹۰ متر، عرض ۵.۵ متر و عرض پیاده رو کناری ۵۰ سانتیمتر در بحرانی‌ترین قسمت رودخانه و در محدوده استملاکی سد سفیدرود منجیل با به کارگیری به روزترین اصول فنی و مهندسی در حال انجام است.

او هدف از ساخت این پل را تسهیل دسترسی، بهبود کیفیت تردد و روان سازی و حذف گره ترافیکی مسیر اعلام و تصریح کرد: محل قرارگیری این پل در محور اصلی منجیل _ سه راهی طارم شهرستان رودبار نقش چشمگیری در جابجایی مسافران، محصولات کشاورزی و فعالیت اقتصادی استان‌های شمالی و شمال غربی کشور دارد.

ناظر پروژه پل بزرگ سفیدرود افزود: در حال حاضر پل قدیمی بین ۲ شهر منجیل گیلان و طارم زنجان بر روی رودخانه سفیدرود استفاده می‌شود. 

به گفته عالمی، با توجه به اینکه مسیر عبوری از پل فلزی موجود ظرفیت تردد یک خودرو را دارد و نیز بخشی از مسیر راه فرعی طارم رودبار به منظور عملیات اجرایی بخش دوم آزادراه منجیل - رودبار مسدود شده است و محدودیت مراودات تجاری و کشاورزی دو سویه شهرستان طارم با شهرستان‌های استان گیلان، تکمیل این طرح در حداقل زمان ممکن با همت مسئولان استانی و شهرستانی بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد.

او همچنین گفت: با تکمیل و بهره برداری از این پل فلزی که این روز‌ها با پیشرفت ۹۲ درصدی و ارزش ۲۱۰ میلیارد ریال در دست اجرا است، راه گیلان به استان‌های همجوار اعم از زنجان، قزوین، اردبیل و ... هموار می‌شود و طبق برنامه ریزی انجام شده در صورت تأمین اعتبار بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال انتظار می‌رود در نیمه نخست امسال به بهره برداری برسد.

پروژه ساخت پل بزرگ سفیدرود در شهریور سال ۱۳۹۸ آغاز به کار کرده بود. 

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • آخرین وضعیت سرعت و قطعی اینترنت در اپراتورهای مختلف
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • میزان رضایت مردم نسبت به نظافت تهران
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند