Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@11:26:40 GMT

اسکان یک هزار و ۱۶۷نفر از مسافران فرهنگی در رودان

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۸۶۷۹

اسکان یک هزار و ۱۶۷نفر از مسافران فرهنگی در رودان

مدیر آموزش و پرورش رودان از پذیرش و اسکان یکهزارو ۱۶۷نفر از مسافران فرهنگی طی ۸ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله عبدی بحرینی مدیر آموزش و پرورش و رییس ستاد اسکان فرهنگیان در رودان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: تاکنون یک هزار ۱۶۷نفر مسافر فرهنگی طی ۸ روز گذشته در قالب ۲۲۵ خانوار در ۷ آموزشگاه مجری اسکان میهمانان نوروزی در رودان پذیرش و اسکان داده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد اسکان فرهنگیان در رودان افزود: با آغاز هفته دوم تعطیلات نوروزی شاهد حضور هرچه بیشتر هم وطنان و فرهنگیان در مناطق جنوب هستیم که سهم شهرستان رودان نیز در جذب و پذیرش میهمان نوروزی رو به افزایش است به گونه ای که در یک شبانه روز قریب به ۲۰۰ مسافر فرهنگی در اماکن اسکان رودان پذیرش می شوند

عبدی بحرینی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد۳۶ خانوار با جمعیت ۱۸۴ نفر در اماکن اسکان این شهرستان پذیرش شدند و انتظار می رود این روند تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه داشته باشد.

عبدی بحرینی خاطر نشان کرد: پذیرش و اسکان فرهنگیان تا آخرین روز از تعطیلات رسمی نوروزی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دانشجو معلمان در اردوی جهادی زکات دانش اندوزی آنهاست

رضا درویشی با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دانشجو معلمان جهادگر با حضور خود در اردوهای جهادی به تمرین ایثار، گذشت، خودسازی و خدمت به وطن می‌پردازند و این بسیار با ارزش است.

درویشی خاطرنشان ساخت: امروز در توسعه کمی و کیفی کشور همه نقش آفرین هستند و دانشجویان نیز از اقشار تأثیرگذار در این عرصه هستند و در این میان دانشجویان جهادی نقشی پیشران و پیشرو دارند.

درویشی بیان داشت: دانشجویان انقلابی و جهادی ما با حضور در مناطق محروم آرمان‌های اولیه انقلاب اسلامی را متجلی می‌سازند و گفتمان انقلاب اسلامی را به شکل عینی در این مناطق بازتعریف کرده و این گفتمان را شکوهی دیگر می‌بخشند و ما در دانشگاه همواره حامی این رویکرد تحولی بسیج دانشجویی هستیم.

وی تصریح کرد: در این راستا تیم جهادی دانشجو معلمان بسیجی پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برای سومین بار در بخش بوشکان دشتستان و در روستاهای ایلشهر، شلدان و امامزاده حاضر شده و در سه حوزه آموزشی، تربیتی و عمرانی در حال خدمت رسانی هستند.

درویشی به برخی فعالیت‌های این تیم جهادی در این روستاها اشاره و ادامه داد: برنامه‌های آموزشی در زمینه رفع اشکال درسی در درس ریاضی، ادبیات، قرآن و کارهای تربیتی نظیر کارگاه قصه گویی، تئاتر، نقاشی و رنگ آمیزی با محوریت مسئله فلسطین، مهارت‌های زندگی نظیر کنترل احساسات من جمله خشم، مهارت نه گفتن و … در این اردوی جهادی به جامعه هدف آموزش داده و اجرایی شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: هجرت دانشجو معلمان از چهارشنبه صبح شروع شده و تا جمعه شب ادامه دار است.

کد خبر 6095360

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری ۶۴۸ دانشجو پذیرش خواهد کرد
  • خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت
  • حضور دانشجو معلمان در اردوی جهادی زکات دانش اندوزی آنهاست
  • معلمان در شکل دهی ساختار فرهنگی جامعه نقش بسزایی دارند
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود