Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارسینه: مدیرعامل بانک ملت در دیدار مدیرعامل و رئیس هیئت‌ مدیره اپراتور آی‌تی‌ساز، با اشاره به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های قوی بانک ملت، خواستار توسعه و ارتقاء سطح تعاملات و همکاری‌های بین دو مجموعه شدند.

رضا دولت‌آبادی در این گفتگو با میر میثم سیدی و محمدحسین متقی زاده که در محل ساختمان مرکزی بانک ملت انجام شد با اشاره به فلسفه اپراتور آی‌تی‌ساز به‌عنوان تأمین‌کننده خدمات دولتی و غیردولتی با مجوز سازمان تنظیم مقررات و اپراتور احراز برخط قوه قضائیه، اعلام کرد که بانک ملت آمادگی دارد تا طرح‌های توسعه‌ای این شرکت را تأمین مالی کرده و انواع خدمات مالی و بانکی را به این شرکت ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بانک ملت در این جلسه که با حضور مجید ابراهیمی معاون مدیرعامل، حسین لطفی آذر مدیر امور فناوری اطلاعات، حسین محمودی رئیس اداره کل بانکداری شخصی و بهبود تجربه مشتری، محمدرضا جنگجوی مدیر شعب منطقه چهار تهران و همچنین شهریار خلیلی مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت، با بیان این نکته که مشتریان بزرگی، چون آی‌تی‌ساز، شرکای تجاری و استراتژیک بانک محسوب می‌شوند و خاطرنشان کرد، حمایت از فعالیت‌های این شرکت‌ها جزء رسالت‌های بانک ملت است و بانک در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

محمدحسین متقی زاده رئیس هیئت‌مدیره اپراتور آی‌تی‌ساز هم با اظهار خرسندی از انتصاب جناب آقای رضا دولت‌آبادی به‌عنوان مدیرعامل بانک ملت از این بانک به‌عنوان یک بانک خوشنام و معتبر یادکرد و گفت بی‌تردید با نگاه مثبت و آینده‌نگرانه مدیریت جدید، سطح همکاری‌های دو طرف بیش‌از پیش ارتقا پیدا خواهد کرد.

وی همچنین با ارائه آخرین دستاورد‌های فناوری هوش مصنوعی در بانکداری دیجیتال گفت، از رسالت‌های اپراتور آی‌تی‌ساز، کمک به کاهش هزینه بانک‌ها با ارایه جدیدترین محصولات فناوری‌های نوین و بانکداری دیجیتال بوده و نیز امکان دسترسی آسان مشتریان بانک‌ها به خدماتی که تا پیش از این نیاز به مراجعه حضوری به شعبه بود.

اپراتور آی‌تی‌ساز این امکان را فراهم نمود تا سایر بانک‌های متقاضی نیز بتوانند از محصولات هوش مصنوعی از جمله نئوبانک، سفته الکترونیک و احرازهویت بیومتریک، بصورت مستقیم و یا از طریق سازمان فناوری اطلاعات، برخوردار گردند.

در این نشست مقرر شد تا گروهی متشکل از کارشناسان متخصص، زمینه‌های همکاری دو مجموعه را بررسی و راهکار‌های اجرایی را برای تقویت تعاملات فی‌مابین ارائه کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مدیرعامل بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: پروژه فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرزاد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌هایی که در کشور و به تبع آن در استان وجود دارد موضوع فناوری است، گفت: در این راستا به منظور رفع موانع تکنولوژی و فنی واحدهای صنعتی احیا شده که ماموریت و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است فن‌بازار در استان تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در حال حاضر نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.

محمدی بیان کرد: در استان چندین واحد صنعتی را دانش‌بنیان کردیم؛ همچنین با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: در منطقه ویژه اقتصادی ازنا، اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.

مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد، یادآور شد: خوشبختانه این واحد پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • استقبال وزارت صنعت امارات از توسعه همکاری‌ فناوری با ایران
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • راه‌اندازی اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی در کشور
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • مدیرعامل بانک ملی:کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود