Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@03:05:33 GMT

درخواست تخصیص یارانه برای حمل‌ونقل عمومی در پرتغال

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۸۸۳۵

درخواست تخصیص یارانه برای حمل‌ونقل عمومی در پرتغال

افزایش هزینه‌های سوخت در اروپا، مقامات پرتغالی را به تخصیص یارانه برای حمل‌ونقل عمومی سوق داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، افزایش قیمت سوخت در اروپا باعث ایجاد یک بحران انرژی شده است. انتقال به تحرک پایدار در اروپا هنوز یک فرآیند در حال گسترش است و سوخت‌های فسیلی همچنان نقش مهمی در ارائه خدمات حمل و نقل ایفا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این امر باعث شده است که مقامات محلی، مانند مسئولان شهر کویمبرا پرتغال، درخواست یارانه برای «حمل‌ونقل عمومی دیزلی» را مطرح کنند تا خدمات حمل‌ونقل عمومی شهری همچنان بدون وقفه ارائه شود.

به گفته شهردار، افزایش هزینه‌های انرژی برای شورای شهر کویمبرا و اپراتور حمل‌ونقل عمومی شهری، شش میلیون یورو هزینه خواهد داشت. شهردار تاکید کرد که به منظور بهبود کیفیت حمل‌ونقل عمومی، کاهش قیمت سوخت کاملاً حیاتی است.

با توجه به افزایش هزینه‌های سوخت و بحران آب و هوایی، شهرداری مردم را به سفر بیشتر با وسایل حمل‌ونقل عمومی ترغیب می‌کند که تأثیر مفید مضاعفی بر زندگی مردم دارد.

آنا باستوس، عضو شورای شهر کویمبرا و مسئول کمیته حمل‌ونقل، مشکلات جدی بودجه اپراتور حمل‌ونقل عمومی را با توجه به وابستگی به سوخت‌های فسیلی، مهم قلمداد کرد و متذکر شد که افزایش هزینه‌ها در حمل‌ونقل شهری از دو میلیون یورو فراتر خواهد رفت و اگر این افزایش قیمت ادامه پیدا کند به راحتی به شش میلیون یورو می‌رسد.

مسئولان تأکید کردند زمانی به جدیت این موضوع پی می‌بریم که متوجه شویم میزان تقاضا برای حمل‌ونقل عمومی تاکنون حدود نیمی از تقاضای ثبت‌شده در سال ۲۰۱۹ بوده است.

کد خبر 564183

منبع: ایمنا

کلیدواژه: افزایش قیمت سوخت در اروپا پرتغال حمل و نقل عمومي حمل و نقل عمومی یارانه شهرهای جهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حمل ونقل عمومی افزایش هزینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۸۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای

مدیرکل روابط عمومی تعزیرات حکومتی از محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، شهرام محسنی گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

طبق اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار پرتغال به رقبا: ما رونالدو را داریم! (عکس)‏
  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • ۳۰۰هزار وانت‌بار فاقد بیمه در نوبت بعدی اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت
  • هزینه ۱۲ هزار میلیارد تومانی منوریل قم / چالش عبور از مقابل حرم حضرت معصومه (س) حل نشد
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • بررسی شهریه دانشگاه های اروپایی با فراکنش
  • اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • ضعف‌های زیرساختی و هزینه شدن یارانه برای کالاهای غیراساسی
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی