Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@14:09:15 GMT

با تقویت وحدت ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۸۸۸۱

با تقویت وحدت ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم

یک پدر شهید اهل سنت گفت: ما باید با تقویت وحدت و یکپارچگی مسلمانان ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

به گزارش ایران اکونومیست، حاج عبدالحمید قلی‌زاده، پدر شهید جلال‌الدین قلی‌زاده از شهدای اهل تسنن پس از زیارت یادمان شهدای «فتح المبین» با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور بیان کرد: وقتی صحبت‌های راویان دفاع مقدس را می‌شنوم واقعا دلم می‌سوزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهدای ما در این مناطق برای بقای اسلام از جانشان گذشتند. ما باید با تقویت وحدت و یکپارچگی مسلمانان ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

وی ادامه داد: ما باید ایثار و فداکاری شهدا را الگویی برای جوانان قرار دهیم. پیروزی‌هایی که در این منطقه صورت گرفته است به دلیل اخلاص، ایمان و اعتقادی که رزمندگان به آیات الهی داشت به دست آمده است. ما باید از این رشادت‌ها درس بگیریم و آن را الگوی خود و جوانانمان قرار دهیم.

شهید جلال الدین قلی‌زاده در سیزدهم شهریور سال ۱۳۵۹ در روستای «یکه غوز» از توابع بخش مراوه تپه شهرستان کلاله به دنیا آمد و تا دوران مشمولیت خدمت سربازی در همان جا زندگی کرد.

وی در تاریخ ۱۸ آذر سال ۱۳۷۹ به خدمت مقدس سربازی اعزام شد و در تاریخ یکم تیر سال ۱۳۸۰ به همراه دو تن دیگر از همرزمان در تایباد به شهادت رسید.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع محلی تصاویری منتشر کرده اند که به لحظات خداحافظی بستگان و آشنایان با شهدای غزه در شهر رفح در جنوب این باریکه مرتبط است.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۳ کشتار و جنایت دیگر را در حق فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است.این وزارتخانه افزود که در این حملات ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۸ نفر دیگر زخمی شدند. هنوز بیش از ۸۰۰۰ نفر هم مفقود و زیر آوار هستند. شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسیده است. ۷۲ درصد از شهدا و مجروحان نیز زن و کودک هستند.

کد خبر 6092067 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • بازگشت پدر به خانه
  • پیکر پاک شهید جاویدالاثر ایلامی بعد از ۴۱ سال گمنامی شناسایی شد
  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • طنین موسیقی لرستان در تالار وحدت
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک