Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در بین الصلاتین نماز جمعه شهر بوئین زهرا اظهارکرد: تحولات سیاسی و اقتصادی موجود در کشور و دنیا نوید بخش ایجاد شرایط مطلوب و مناسب تر در سال ۱۴۰۱ است که امیدواریم با افزایش رضایتمندی مردم همراه باشد.

او افزود: افزایش درآمدهای ارزی کشور به دلیل بالا رفتن قیمت نفت در بازارهای جهانی و قاطعیت دولت در فضای مدیریت سیاست خارجی و عبور از تحریم ها در کنار مذاکرات، از جمله اتفاقات خوبی است که در حال انجام و برنامه ریزی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین گفت: استان قزوین یکی از خطاب‌های جدی رهبر معظم انقلاب در زمینه تحقق راهبرد سال تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین است چراکه استان یکی از قطب های اصلی و اساسی در حوزه تولیدات کشاورزی است و می توان با یک برنامه ریزی مناسب، بهره وری این تولیدات را به وسیله موضوعات دانش بنیان افزایش داد.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: شهرستان بوئین زهرا تا به امروز در زمینه کشاورزی نقش آفرینی مناسبی داشته و از این به بعد هم باید این نقش آفرینی ارتقا یابد تا با افزایش ضریب تبدیل آب به درآمد و افزایش بهره وری منابع آبی در شهرستان و استان شاهد تحولات خوبی در زمینه کشاورزی باشیم.

اعلایی اظهارکرد: شهرستان بوئین زهرا یکی از شهرستان هایی است که کم ترین بارش باران را در سال های گذشته داشته و این روند تا به امروز هم ادامه دارد که امیدواریم با دعای مومنان بارش های الهی نازل و مدیران هم با دقت نظر بیشتری از این منابع استفاده کنند.

او همچنین افزود: با توجه به فضای جدید مدیریتی در شهرستان، خدمت رسانی به مردم با تلاش و پشت کار دنبال خواهد شد و وجود امام جمعه مقبول و محبوب و نماینده پرکار به این مسیر سرعت بیشتری خواهد بخشید.

استاندار قزوین گفت: امیدواریم با توجه به خدمت رسانی مطلوب دولت به مردم، امسال سال جهش برای رفاه، آسایش و آرامش معیشتی مردم در کنار تعالی معنوی و فرهنگی آنها باشد.

کد خبر 1616168

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۸۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین

در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان، پلاک‌های موسی لو کهنه در شهرستان بوئین زهرا، غوره در از توابع شهرستان قزوین، توداران و کذلک در شهرستان آبیک پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آنها به پایان رسید.

از مجموع هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۸ پلاک به پایان رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • تحقیقات محققین در حوزه کشاورزی باید کاربردی باشد
  • تحقق مشارکت مردم در رشد تولید با توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند