Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی تردد جاده‌ای در ایام نوروز گفت: یک میلیون و ۱۵۴ هزار وسیله نقلیه به استان وارد شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، احسان عراقی‌زاده امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 10 روز ایام نوروز 1401 تعداد یک میلیون و 154 هزار دستگاه وسیله نقلیه به استان کرمان وارد و خارج شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 50 درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این میزان وسیله نقلیه از 25 اسفندماه 1400 تا 5 فروردین 1401 به استان وارد و خارج شده‌اند گفت: از این تعداد تردد حدود 577 هزار و 400 وسیله نقلیه از طریق جاده‌ها و استان‌های همجوار به استان ما وارد شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان تصریح کرد: در همین بازه زمانی حدود 575 هزار و 600 دستگاه وسیله نقلیه از طریق محورهای مواصلاتی به استان‌های همجوار سفر کرده و از استان کرمان خارج شده‌اند.

وی از تردد حدود  5.5 میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان کرمان در ایام نوروزی خبر داد و خاطر‌نشان کرد: تردد حدود 5.5 میلیون وسیله نقلیه از 25 اسفندماه 1400 تا 5 فروردین ماه توسط 1401 دستگاه تردد شمار برخط موجود در محورهای مواصلاتی کرمان به ثبت رسیده که این میزان تردد وسایل نقلیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 20 درصد افزایش داشته است.

عراقی‌زاده تعداد تخلفات ثبت شده رانندگان در محورهای استان کرمان در 10 روز اخیر را حدود 29 هزار تخلف اعلام کرد و گفت: دوربین‌های ثبت تخلفات مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان این تعداد تخلف را که عمدتا سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز بوده‌ ثبت کردند.

واژگونی خودروی حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در کرمان باز هم حادثه آفرید؛ 1 کشته و 19 مصدومآخرین وضعیت سفرهای نوروزی در استان کرمان/ از آمار بالای تلفات جاده‌ای تا آمادگی استان برای موج دوم سفرهای نوروزیفرمانده انتظامی استان کرمان: خودروهای حادثه ساز در جاده‌های استان کرمان توقیف می‌شوند

وی عنوان کرد: در این بازه زمانی بیشترین تردد وسایل نقلیه به ترتیب مربوط به محورهای شهربابک - سیرجان، باغین - کرمان،  کرمان - باغین و سیرجان - حاجی آباد و همچنین کمترین تردد در محورهای شهربابک - هرات، ارزوئیه  - وکیل آباد و محور وکیل آباد به ارزوئیه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان بیان کرد: هموطنان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع اطلاع‌رسانی 141، اپلیکیشن تلفن همراه 141 به اطلاعات و اخبار ترافیکی، تصاویر لحظه‌ای دوربین‌های نظارت جاده‌ای، وضعیت تردد و هواشناسی محورهای مواصلاتی دسترسی یابند تا با اطلاع از وضعیت ترافیکی مسیر، سفری ایمن پیش رو داشته باشند.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان عید نوروز استان کرمان عید نوروز راهداری و حمل و نقل جاده ای استان وسیله نقلیه استان کرمان شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۹۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم

حجت الاسلام و المسلمین حسن غریب گفت: به‌منظور حفظ و صیانت از حقوق عامه و با نظارت و پیگیری دادستانی استان در سال گذشته اغلب وسایل نقلیه رسوبی مانده در پارکینگ‌ها تعیین تکلیف شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب قم ، پیگیری و نظارت دادستانی استان، بازدید مستمر مقامات قضایی از انبار‌ها و پارکینگ‌ها صدور دستورات قضایی متعدد برگزاری جلسات هم اندیشی استانی نشر آگهی و اطلاع‌رسانی عمومی به مالکان از رسانه‌ها در چند مرحله، پیگیری رفع مشکلات پارکینگ وسایل نقلیه و انبار‌های کالا‌های توقیفی و برگزاری مزایده را از اقدامات انجام شده در این خصوص عنوان کرد.

حجت الاسلام غریب گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه رفع توقیف و ترخیص شدند و تمامی کالا‌های توقیفی مانده در انبار‌های گمرک، اداره پست، کلانتری‌ها و شعب دادسرا و انبار‌های دیگر تعیین تکلیف شده‌است.

دادستان عمومی و انقلاب قم  با بیان این‌که در پایان سال گذشته حدود ۱۰ هزار وسیله نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های استان موجود و در حال رسیدگی برای تعیین تکلیف و ترخیص بوده است، گفت: نظارت و پیگیری تعیین تکلیف و ترخیص سریع کالا‌ها و وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌ها و انبار با رعایت تشریفات قانونی در دستور کار دادستانی استان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • تعیین تکلیف ۶۵۷۰۰ وسیله نقلیه توقیفی در تهران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان