Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب اله طالبی گفت: بیش از ۱۵ هزار مسافر در قالب ۲ هزار و ۵۰۰ سفر در هفته نخست تعطیلات عید نوروز با قایق‌های ایمن در مناطق تحت حفاظت بندر امیراباد به گشت دریایی پرداختند که در مقایسه با مدت مشابه نوروز پیش از شیوع کرونا، رشد بیش از ۷ برابری را نشان می‌دهد.

نصب بنر‌های ایمنی سفر‌های دریایی در سواحل، توزیع بروشور ایمنی سفر‌های دریایی میان مسافران، برگزاری کارگاه آموزشی اشاعه فرهنگ محط زیست دریایی در منطقه، تجهیز تیم همیار ناجی به ادوات ایمنی شامل جلیقه، حلقه و بویه نجات بخشی از اقداماتی می‌باشد که پیش از آغاز طرح تسهیل سفر‌های دریایی توسط معاونت دریایی بندرامیراباد انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته طالبی انجام گشت‌های منظم دریایی توسط شناور ناجی۱، بازدید و ممیزی از وضعیت مناطق گردشگری تحت پوشش، پایش کد خدماتی ۱۵۵۰ در محدوده تحت پوشش، توزیع واچ بویه جهت تفکیک مسیر‌های قایق‌های دریایی و سایر خدمات گردشگری دریایی و انعقاد قرارداد ارائه خدمات جستجو و نجات دریایی با ۲ فروند قایق مستقر در بنادر گز و ترکمن با همکاری اداره بنادر و دریانوردی استان گلستان برای ایمن سازی مسافران انجام شده است.

به گفته معاون امور دریایی بندرامیرآباد از آغاز اجرای طرح تسهیل سفر‌های دریایی تا کنون بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر مسافر از سواحل تحت حاکمیت بندرامیراباد از قبیل پلاژ‌های فرح آباد ساری، مروارید نکا و ... بازدید کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بندر امیر آباد نوروز 1401 گردشگری سفر های دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۹۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایق هایی که پس از سالها در کنار کوه خواجه سیستان به آب افتاد

  پیگیری‌های دولت سیزدهم در دریافت حقابه رودخانه هیرمند سبب ورود آب و آبگیری بخشی از تالاب بین المللی هامون ناشی از بارندگی‌های افغانستان به دشت سیستان شد که این امر باعث جان گرفتن دوباره رگ‌های خشکیده تالاب بین المللی هامون شد و تجربه قایق سواری در کوه خواجه سیستان را برای بسیاری از مردم را محقق ساخت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مقاومت اسلامی عراق بندر حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد
  • تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند
  • امدادرسانی به خدمه سکوی متحرک در آب‌های عسلویه انجام شد
  • رویه‌های بندری در هرمزگان اصلاح می‌شود
  • تصاویری از میزان ویرانی بندر غزه در نتیجه بمباران اشغالگران
  • قایق هایی که پس از سالها در کنار کوه خواجه سیستان به آب افتاد
  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!
  • رشد ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • ترخیص همه نهاده‌های وارداتی از بندر امیرآباد