Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه بوشهر به اشاره به شعار « تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین » گفت: اگر اشتغال در مسیر تولید استراتژیک نباشد سبب بیکاری در بخش دیگری از جامعه می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان بوشهر با تبریک سال جدید از تلاش‌های استاندار، معاون و مدیران دستگاه‌های اجرایی در جبهه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی و عمرانی قدردانی کرد و اظهار داشت: همدلی و حدت مسئولان و مردم استان سبب شده روند توسعه و پیشرفت استان بوشهر تسریع شود که ادامه این روند و توسعه فعالیت‌های و انقلابی در رفع مشکلات مردم یک ضرورت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، به شعار امسال مقام معظم رهبری « تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین » پرداخت و تصریح کرد: انتخاب شعار سال با مطالعات و تحقیقات بسیار عمیق مقام معظم رهبری انجام می‌شود که پنجره‌ایی برای تمدن آفرینی آن سال محسوب می‌شود.

امام جمعه بوشهر، با بیان اینکه استان بوشهر افتخار دارد 10 سال بر اساس برنامه‌‌های دانش‌بنیان بر اساس هدایت‌های مقام معظم رهبری تلاش می‌کند گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌های مهم در استان بوشهر، عملیاتی شدن شعار امسال باید در دستور کار همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قرار بگیرد.

وی به وضعیت نرخ بیکاری استان بوشهر پرداخت و افزود: نرخ بیکاری استان بوشهر 8.4 درصد اعلام شده و بر اساس آمارها 40 تا 50 هزار نفر بیکار در استان وجود دارد که با توجه به شعار سال انتظار می‌رود جشن پایان بیکاری در استان برگزار شود.

صفایی بوشهری ظرفیت‌ها و تدوین برنامه آمایش استان را برشمرد و خاطر نشان کرد: با توجه به امکانات و ظرفیت آمایش استان بوشهر امید می‌رود با تاسی از فرمان رهبر معظم انقلاب نخستین استانی باشیم که هیچ بیکاری در آن وجود نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با بیان اینکه تولید به معنی آفریدن و محصول منظومه دانشی قوی اقتصادی است تولید راهبردی و استراتژیک و غیر راهبردی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: تولید راهبردی، استراتژیک و دانش‌بنیان به تولید ناخالص ملی، ثروت عمومی، اقتدار اقتصادی، کاهش وابستگی و افزایش قدرت رقابت منطقه‌ای کمک می‌کند حال اگر اشتغال در مسیر تولید استراتژیک نباشد سبب بیکاری در بخش دیگری از جامعه می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز: برنامه‌ریزی لازم برای تحقق شعار سال در استان انجام شوددستگاه‌های اجرایی نطنز برای تحقق شعار سال برنامه یک ساله تدوین کنندامام جمعه بندرعباس: تحقق شعار سال به برگزاری همایش‌ها و کنگره‌ها محدود نشود

امام جمعه بوشهر، از تدوین و تصویب سند اقتصاد دانش‌بنیان استان خبر داد و بیان کرد: باید بدانیم اقتصاد دانش‌بنیان فرا روز است و نگاه کوچک، کوتاه و عقب‌گرد در آن وجود ندارد.

وی استان بوشهر را نماد تمدن اسلامی، ولایت‌مدار حماسی دانست و تأکید کرد استان بوشهر دارای فرهنگ خود را هزینه کردن برای نظام است و این استان همچون ستاره پر فروغ و بی غروب است.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر جمعه بوشهر دانش بنیان شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد

رئیس سازمان شیلات ایران از اجرایی‌شدن شهر مولد در سواحل خبر داد و گفت: شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در اشتغال، تولید پایدار و تقویت معیشت خانوارها دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سیدحسین حسینی ظهر امروز در جلسه شهر مولد استان بوشهر یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم را توسعه اقتصاد دریاپایه دانست و اظهار داشت: یکی از مصداق‌های مهم طرح‌های تولیدی اقتصادی دریا محور شهرک‌های مولد کشاورزی در سواحل است.

وی شهرهای مولد را کانون‌های تولید، اشتغال و اسکان دانست و بیان کرد: یکی از اهداف مهم شهرهای مولد تولید و امنیت غذایی پایدار است و به سمت کانون‌های مولد حرکت می‌کند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه توسعه طرح‌های اقتصاد دریا محور یکی از برنامه‌های مهم دولت است، تأکید کرد: شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در اشتغال، تولید پایدار و تقویت معیشت خانوارها دارد که در اجرایی‌شدن شهرهای مولد در سواحل از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در سواحل کشور خانه‌های مولد طراحی شده است، گفت: شهرهای مولد با ایجاد زنجیره ارزش افزوده، سبب افزایش سطح تولید، اشتغال‌زایی و افزایش درآمد خانوارها می‌شود.

حسینی با قدردانی از استاندار بوشهر در پیگیری اجرا شدن شهر مولد کشاورزی بوشهر در سواحل اضافه کرد: این شهرها با تولید و پرورش آبزیان طراحی شده که نقش مهمی در حل مشکلات جوانان دارد.

در این آیین قرارداد زمین ایجاد شهر مولد دلیران تنگستان به امضای جهاد کشاورزی، شیلات، منابع طبیعی و آبخیزداری، امور اراضی و شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر رسید.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد
  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند