Web Analytics Made Easy - Statcounter

قنواتی می‌گوید: در هفته اول تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۱ و اجرای طرح تشدید نظارت و کنترل بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی بالغ بر ۳ هزار و ۱۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در شهرستان هندیجان ضبط و از این میزان بالغ بر ۱۰۰ کیلوگرم معدوم شد.

او درباره فرایند بازرسی از مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته در هفته اول نوروز سال ۱۴۰۱ و از شروع طرح تشدید نظارت و کنترل بهداشتی فرآورده‌های خام دامی ویژه نوروز و ماه رمضان تاکنون بیش از ۲۴۷ مورد بازدید از انواع واحد‌های تولید، توزیع و عرضه فرآورده خام دامی صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای قنواتی گفت: این بازدید‌ها شامل مراکز بخش، سردخانه ها، مراکز قطعه بندی و بسته بندی و همچنین کشتارگاه‌های دام و طیور در سطح شهرستان بود که بر اساس این بازدید‌ها یک مورد تخلف به مراجع قضایی ارجاع شده است.

به گفته رئیس اداره دامپزشکی شهرستان هندیجان در همین جهت به بیش از ۷ واحد عرضه فرآورده خام دامی در سطح شهرستان تذکرات بهداشتی داده شده است.

این مقام مسئول یادآور شد که فرآورده‌های خام دامی توقیفی مورد آزمایش و نمونه‌برداری قرار گرفته و بنابر نتیجه آزمایش، اجازه مصرف مشروط آن اخذ می‌شود و در غیر این صورت فرآورده‌های مزبور معدوم خواهد شد.

او همچنین درباره اقداماتی جهت کاهش تخلف در این بخش گفت: برای کاهش میزان تخلف در مراکز تهیه، تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی اقداماتی نظیر برگزاری دوره‌های آموزشی و ترویجی، بکارگیری مسئولین فنی بهداشتی، پایش‌های دوره‌ای و خود اظهاری و بازدید‌های مشترک با سایر دستگاه‌های مرتبط انجام گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلات نوروزی دامپزشکی هندیجان فرآورده های خام دامی عرضه فرآورده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۹۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی هوای تهران طی تعطیلات پایان هفته

به گزارش خبرآنلاین، اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران از از روز پنجشنبه تا شنبه (۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه) و کاهش محسوس دما طی روز پنجشنبه خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی روزهای آینده آسمان کمی ابری همراه با افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک در نواحی مستعد پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به فعالیت سامانه بارشی از روز پنجشنبه تا شنبه (۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه) علاوه بر افزایش ابر، وزش باد شدید، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی به‌صورت رگبار و رعد و برق در سطح استان مورد انتظار است.

شایان ذکر است طی روز پنجشنبه کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۲ اردیبهشت‌ماه) قسمتی ابری تا ابری و وزش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید به با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری تا ابری، از بعد از ظهر بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق، در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

٤٧٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901352

دیگر خبرها

  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • تسهیل سرمایه گذاری در بخش دامپروری با اصلاح جرائم بهداشتی
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • پیش‌بینی هوای تهران طی تعطیلات پایان هفته
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان