Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز حبیبی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در قالب این ستاد سعی خواهیم کرد تا به صورت هفتگی روند شکل‌گیری و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را در سال مزین به تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی مورد توجه قرار گرفته و رصد و پایش این فعالیت‌ها را در دانشگاه محقق اردبیلی شاهد باشیم.

وی نقشه راه توسعه این دانشگاه را تمرکز و تکیه بر تقویت زیست بوم فناورانه و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و کارآفرین توصیف کرد و گفت: ما تلاش می‌کنیم تا در قالب شرکت‌ها و مجموعه‌های فناور با همکاری پارک علم و فناوری بستر و زمینه تولید دانش‌بنیان را در مجموعه‌های تولیدی فراهم کنیم که در همین راستا اولین کارخانه خلاق و نوآور استان نیز در سال‌جاری راه‌اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: در کنار پرداخت تسهیلات و منابع حمایتی و مشوق‌های قانونی از شرکت‌های دانش‌بنیان، سعی بر این است تا واحدهایی که بیشترین اشتغال‌آفرینی را داشته باشند، مورد حمایت و دقت نظر قرار گرفته و زمینه یک حرکت تحولی را در این بخش شاهد باشیم.

حبیبی افزود: در سال‌جاری تلاش خواهیم کرد تا در تحقق منویات مقام معظم رهبری در توجه و تمرکز جدی بر تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان در ابعاد مختلف کشاورزی، صنعت، گردشگری و خدمات، زمینه پشتیبانی‌های لازم و علمی را از این مجموعه‌ها فراهم کرده و به نوعی به بسترسازی‌های لازم و نظام تقویتی در این بخش کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما جوانان علاقه‌مند بیشماری را در رشته‌های متنوع برای ورود به چرخه شرکت‌های دانش‌بنیان شاهد و ناظر هستیم که قطعاً حمایت از این مجموعه‌ها می‌تواند ظرفیت‌های تولید و نظام تحولی در این بخش را به شکل مناسب هدایت و راهبری کند.

کد خبر 5454212

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری دانشگاه محقق اردبیلی شرکت های دانش بنیان عزیز حبیبی اشتغال زیست بوم فناوری کارآفرینی پارک علم و فناوری تسهیلات بانکی شعار سال کشاورزی گردشگری مسافران نوروزی بوشهر گردشگری ویروس کرونا نوروز کرمانشاه سفرهای نوروزی سانحه تصادف آمار کرونا نوروز 1401 اردوهای راهیان نور خطبه های نماز جمعه بارش برف شرکت های دانش بنیان مجموعه ها شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۹۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید

آیت‌الله محمدرضا ناصری  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد،  بر نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید تاکید کرد و گفت‌: استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان، راه میان‌بر برای جهش تولید است.

 وی اعلام کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند خیلی از مسائل و مشکلات ما را حل کنند و با وجود این شرکت‌ها، هیچ بن‌بستی در بخش تولید و صنعت نباید وجود داشته باشد.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی در کشور حمایت می‌شوند
  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه
  • راه‌اندازی اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی در کشور
  • مالکیت فکری پشتوانه اقتصاد دانش‌بنیان
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • سرمایه‌های وقف باید علمی اداره شود
  • نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید