Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@06:43:23 GMT

۵۶۰ تن سیب و پرتقال در آذربایجان غربی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۹۴۴۴

۵۶۰ تن سیب و پرتقال در آذربایجان غربی توزیع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، میرجمال ساداتی در این زمینه اظهار کرد: از این مقدار ۴۶۰ تن پرتقال و ۱۰۰ تن سیب بوده که از سردخانه‌ها به اتحادیه‌های تعاون روستایی برای توزیع منتقل شده است.

وی تصریح کرد: از ۲۶ اسفند ماه سال گذشته تاکنون ۲۴۴ مرکز توزیع میوه در آذربایجان غربی تدارک دیده شده تا میوه مورد نیاز مردم از جمله سیب و پرتقال به راحتی در دسترس مردم قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساداتی، با بیان اینکه ۵۴ مرکز از این مراکز توزیع برای ارومیه در نظر گرفته شده است، افزود: ۱۲ اتحادیه تعاون روستایی هم اکنون فعال هستند و سایر مراکز فروش در نظر گرفته شده به علت استقبال نکردن بخش خصوصی فعال نشدند.

مدیر تعاون روستایی آذربایجان غربی اضافه کرد: نرخ عرضه هر کیلوگرم سیب ۱۱۰ هزار ریال و پرتقال ۱۰۰ هزار ریال است و روند عرضه تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

از زمستان سال گذشته یک هزار و ۱۰۰ تن سیب و پرتقال برای تنظیم بازار شب عید در آذربایجان غربی ذخیره سازی و به تدریج روانه بازار شده است.

کد خبر 5454529

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی میوه شب عید سید جمال ساداتیان مسافران نوروزی بوشهر گردشگری ویروس کرونا نوروز کرمانشاه سفرهای نوروزی سانحه تصادف آمار کرونا نوروز 1401 اردوهای راهیان نور خطبه های نماز جمعه بارش برف آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.
 
وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی