Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اشرف عبدی مدیر حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: پذیرش اسکان در داخل حرم حضرت معصومه (س) از ساعت ۱۱ شب آغاز و تا اذان صبح زائران می‌توانند از فضا‌های تدارک دیده شده در داخل حرم مطهر برای استراحت استفاده کنند.

مدیر حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: زائران برای ثبت نام و هماهنگی اسکان خارج از حرم کریمه اهل بیت (س) به دفاتر ستاد اسکان استان قم در حرم مطهر در حجره ۳۵ صحن امام رضا (ع) و دفتر خدمات زائر واقع در صحن جواد الائمه (ع) مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی گفت: زائرسرای کوثر واقع در صحن جوادالائمه (ع) حرم مطهر تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ هر شب با ظرفیت ۴۰۰ نفر به زائران خدمات اسکان ارائه می‌دهد.

مدیر حرم مطهر حضرت معصومه (س) با بیان اینکه از ۲۷ اسفندماه با توجه به مراجعه زیاد افراد برای اسکان شب در حرم مطهر، شبستان نجمه خاتون با ظرفیت حدودی هزار تا هزار و ۲۰۰ نفر به این امر اختصاص یافته است، گفت: با توجه به افزایش تقاضا، بالکن غربی شبستان امام خمینی (ره) در شب‌های گذشته در اختیار زائران قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسافران نوروزی حرم حضرت معصومه حضرت معصومه حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) خبر داد: شعار محوری دهه کرامت امسال عبارت "با شما سربلندیم" انتخاب شده ست.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف -معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) - امروز در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: هر ساله دهه کرامت با یک شعار محوری و عناوین مشخصی اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شعار محوری دهه کرامت امسال عبارت «با شما سربلندیم» است، عنوان کرد: برای سایر روزهای دهه کرامت نیز عناوینی ازجمله «حضرت فاطمه معصومه(س)، بهترین دختر دنیا، الگوی عفاف و حجاب»، «زیست عفیفانه به دست بانوی کرامت و مهربانی»، «شهر مقدس قم حرم اهل بیت(ع)، خواستگاه انقلاب اسلامی» انتخاب شده‌اند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) ابراز کرد: «خدمت کریمانه، مشارکت مردمی، اقتدارمردمی»، «امامزادگان پرچمداران جهاد تبیین ومعرفت افزایی»، «امین ولایت، عزیز برادر»، «مساجد تراز اسلامی، خواستگاه والدین ولایی، شهیدان خدایی»، «مبارزه با ظالم، دفاع از مظلوم، زمینه‌ساز ظهور منجی»، «ماه امید، نشاط معنوی، زیارت عارفانه» و «خاندان موسی بن جعفر(ع)، الگوی خانواده ایمانی» از دیگر عناوین انتخاب شده برای روزهای دهه کرامت هستند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه جشن‌های ویژه دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت‌ماه در قم آغاز خواهد شد، تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم محوریت این جشن‌ها دختران و بانوان باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سهمیه ارز مسافران حج اعلام شد
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی