Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@16:13:34 GMT

نهادهای منتسب به رهبری را نباید به شکل یک اداره دید

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۹۸۸۶

نهادهای منتسب به رهبری را نباید به شکل یک اداره دید

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص) و فرمایشات امام صادق(ع) مبنی براینکه چه کاری بهتر است در همین اول سال انجام شود که سال بهتری نسبت به سنوات قبل داشته باشیم، اظهار کرد: پیامبر اکرم نماز اول وقت را مورد تاکید قرار داده‌اند و نماز اول وقت بهترین و بالاترین کاری است که باید توسط همه مسلمانان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: انسان باید در کارها از خداوند متعال استمداد بگیرد چرا که با اسباب مادی نمی‌توان کاری از پیش برد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) همچنین فرموده‌اند، بعد از نماز اول وقت، چیزی بالاتر از جهاد فی‌سبیل‌الله نیست.

وی با اشاره به اینکه بالاترین شرط ایمان توحید است، افزود: از سرمایه‌های همه ما انسان‌ها والدین است که باید به آنها احترام گذاشت.

حجت‌الاسلام پورذهبی یادآور شد: باید سعی شود در سال جدید کار جدید انجام داد و ابتکار و خلاقیت را در کار بالا برد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز بزرگ اسلامی، اوقاف، صدا و سیما، دفتر نماینده ولی فقیه و سایر نهادهای منتسب به مقام معظم رهبری را نباید به شکل یک اداره دید چرا که خاستگاه معنوی و حاکمیتی دارند و باید نگاهمان به فعالیت‌های این نهادها نگاهی معنوی، اخلاص‌محور و توجه به نگاه حاکمیتی باشد.

وی همچنین به حضور گردشگران در استان کردستان پرداخت و گفت: ورود گردشگران به شهرهای استان در سالجاری چشمگیر بوده و این مهم نشان از این دارد که بارقه امید در میان مردم بالا است و باید ما هم با اجرای فعالیت‌های مختلف امید بیشتری را میان مردم ایجاد کنیم.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این دیدار با اشاره به برنامه‌های تبلیغات اسلامی کردستان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: محور برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان در سالجاری به سمت جلسات خانگی قرآن کریم سوق می‌یابد و با برنامه‌ریزی انجام شده، 110 جلسه خانگی قرآن کریم را در سراسر استان برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود تعداد جلسات خانگی در ماه رمضان از این رقم بیشتر شود، افزود: در این جلسات ترجمه و تفسیر قرآن کریم نیز انجام خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم در شهرستان‌های استان نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام رمضان است.

حجت‌الاسلام رازیانی تصریح کرد: اجرای برنامه محوری در 10 شهرستان با محور حضرت خدیجه(س) و با شعار محبت مادری، پرداختن به شان و جایگاه حضرت خدیجه(س) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همایش تجلیل از روزه اولی‌ها و جشن تکلیف دختران و پسران استان نیز در ایام رمضان برگزار می‌شود، بیان کرد: افطاری وحدت و مقاومت در ماه مبارک رمضان، نشست علمای روحانیون شیعه و سنی، همایش مبلغین ماه مبارک رمضان در قروه و بیجار، همایش مبشرین فرهنگی،احیای شب‌های ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی کردستان در ایام ماه مبارک رمضان به شمار می‌رود.

وی گفت: با توجه به شرایط کرونایی شاید شیوه اجرای برنامه ها تغییر کند اما تعطیلی در اجرای برنامه های قرآنی و دینی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/2330/70

منبع: فارس

کلیدواژه: پورذهبی کردستان نماینده ولی فقیه تبلیغات اسلامی کردستان ماه مبارک رمضان حجت الاسلام قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفر گودال ۱۵ متری برای کشف اشیای تاریخی موجب دستگیری ۳ نفر شد

فرمانده یگان‌ حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از دستگیری سه نفر در منزل شخصی یکی از روستاهای شهرستان قروه پس از حفر گودالی به عمق ١٥ متر به منظور کشف اشیای تاریخی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، سرهنگ محمدرضا زارعی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: برابر گزارش واصله به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مبنی بر حفاری غیرمجاز در منزل شخصی یکی از روستاهای شهرستان قروه بررسی‌ها و تحقیقات ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با همراهی فرماندهی انتظامی بخش سریش‌آباد قروه، سرپرست اداره میراث‌فرهنگی قروه و یگان شهرستان، پس از بازدید از منزل شخصی، سه نفر با هویت بومی شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با بیان اینکه از متهمان یک دستگاه خودرو کشف و ضبط شد، گفت: متهمان اقدام به حفر یک چاله به عرض دو متر و عمق ١٥ متر به قصد کشف اشیای تاریخی کرده بودند.

سرهنگ زارعی اضافه کرد: پرونده قضائی عوامل دستگیر شده تشکیل و این موضوع از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌های غیرمجاز افراد سودجو و سوداگران آثار تاریخی، مراتب را در اسرع وقت به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان فرماندهی یگان حفاظت شماره تلفن ٠٨٧٣٣١٧٨٨٥٥ گزارش داده و ما را در حفاظت از این سرمایه ملی یاری کنند.

کد خبر 750746

دیگر خبرها

  • دلیل معنادار برای تغییر محل دیدار رهبری با رئیس اقلیم کردستان؟ +تصویر
  • امسال مکه شاهد عظیم ترین تظاهرات ضد صهیونیستی خواهد بود
  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • حفر گودال ١٥ متری برای کشف اشیاء تاریخی؛ ۳ نفر دستگیر شدند
  • حفاری ۱۵ متری در منزل شخصی و دستگیری ۳ نفر
  • حفر گودال ۱۵ متری برای کشف اشیای تاریخی موجب دستگیری ۳ نفر شد
  • ضرورت معرفت‌شناسی دقیق از سیره سیاسی امام صادق (ع)
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند