Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین انتظامی خرم‌آباد گفت : از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۹ دستگاه خودرو و ۳۹ دستگاه موتورسیکلت متخلف در طرح نوروزی توسط نیروی انتظامی در خرم‌آباد توقیف شد. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سرهنگ شاپور گراوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح نوروزی توسط نیروی انتظامی اظهار داشت: در ادامه طرح‌های ارتقای انضباط ترافیکی و انتظامی، در اوایل تعطیلات تاکنون طرح ضربتی مقابله و برخورد با تخلفات رانندگی از جمله آلودگی صوتی، شیشه دودی، پلاک مخدوش و غیره با به‌کارگیری نیروهای عملیاتی و ستادی در خرم‌آباد انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای اجرای طرح ارتقای انضباط ترافیکی و انتظامی در هفته  گذشته تاکنون در خرم‌آباد 109 دستگاه خودرو و 39 دستگاه موتورسیکلت با پلاک‌های مخدوش و یا بدون پلاک در سطح شهر توقیف و اعمال قانون شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان: خودروهای حادثه ساز در جاده‌های استان کرمان توقیف می‌شوندتوقیف 1800 دستگاه خودرو به دلیل تخلفات حادثه‌سازبرخورد قاطعانه پلیس با رانندگان متخلف حادثه‌ساز/ از توقیف 72 ساعته تا توقف خودرو تا پایان تعطیلات نوروزی

جانشین انتظامی خرم‌آباد با تاکید بر استمرار طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در خرم‌آباد و قاطعیت پلیس در اجرای موفق طرح مذکور عنوان کرد: ماموران پلیس این شهرستان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بدون اغماض با رانندگان متخلف برخورد قانونی می‌کنند.

انتهای پیام/645/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگاه خودرو خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان تاکستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و مراقبت‌های شبانه روزی، سرانجام موفق شدند سرنخی از ردپای یک سارق سابقه دار را در وقوع این سرقت‌ها به دست آورند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه مأموران پلیس پس از تحقیقات فنی و تخصصی سارق و دو همدست وی را شناسایی و دستگیر کردند، اظهار داشت: این سارقان در بازجویی‌های انجام گرفته، به ۲۲ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

ابراهیمی با اشاره به شناسایی و دستگیری یک خریدار اموال مسروقه و کشف ۲۲ دستگاه انواع موتور سیکلت سرقتی در بازرسی از مخفیگاه او در ادامه این عملیات پلیسی تصریح کرد: تمامی موتور سیکلت های سرقتی کشف شده و پس از شناسایی مالباختگان به آنان تحویل داده شد و متهمان دستگیر شده نیز پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد، ضمن تجهیز موتور سیکلت خود به وسایل ایمنی و ضد سرقت مناسب، از پارک موتور سیکلت و دیگر وسایل نقلیه در مکان‌های خلوت و فاقد روشنایی کافی خودداری کنند.

کد خبر 6099590

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۱۵۲ تنی کالای قاچاق در ایرانشهر
  • سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند
  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • توقیف ۳۴ دستگاه شوتی با ۷۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر