Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبری گفت: در حال حاضر نرخ تاکسی تلفنی در تمامی نقاط شهر سرخس و اطراف آن تا نصب تاکسی‌متر مبلغ 6 هزار و 500 تومان به‌صورت دربست برای ۴ نفر تعیین شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر اکبری، رئیس اداره صمت سرخس در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: به تمامی متصدیان تاکسی تلفنی در سرخس، مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار درباره نرخ جدید تاکسی تلفنی تا زمان نصب تاکسی‌متر ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری افزود: دوشنبه اول فروردین سال ۱۴۰۱ ساعت ۱۹ در فرمانداری شهرستان جلسه ستاد تنظیم بازار برگزار و برای جلوگیری از هرج و مرج نرخ تاکسی تلفنی مصوب و سه‌شنبه ساعت ۱۱ این مصوبه به صورت حضوری ابلاغ شد.

رئیس اداره صمت سرخس تصریح کرد: در حال حاضر نرخ تاکسی تلفنی در تمامی نقاط شهر و اطراف شهر تا نصب تاکسی‌متر مبلغ ۶ هزار و ۵۰۰ تومان به‌صورت دربست برای ۴ نفر تعیین شد.

وی در پایان گفت: شهروندان هرگونه تخطی از این مصوبه را برای ارسال به تعزیرات به اداره صمت گزارش کنند؛ در زمان ارسال شکایات شماره و مشخصات تاکسی تلفنی پیامک‌ شود.

انتهای پیام/4004

منبع: دانا

کلیدواژه: نرخ تاکسی تلفنی نصب تاکسی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ظهر پنج شنبه پس از نظارت میدانی و بازدید از بخش‌های مختلف بندر شهید رجایی راهی انبارهای اموال تملیکی استان هرمزگان شد و روند اجرای دستورات پیشین خود که در راستای ساماندهی و تعیین تکلیف کالاهای متروکه صادر شده بود را به صورت دقیق مورد بررسی قرار داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان این بازدید، از وضعیت ساماندهی کالاها و اقلام در انبارهای تملیکی استان هرمزگان ابراز رضایت کرده و ضمن تاکید بر استمرار این روند گفت: آنچه امروز در انبارهای اموال تملیکی قابل مشاهده است حقیقتاً با گذشته قابل مقایسه نیست.

وی افزود: با تلاش صورت گرفته امروز وضعیت انبارهای اموال تملیکی به حد مطلوبی رسیده است و مشکلات پیشین به حداقل رسیده است.

رئیس قوه قضائیه خطاب به وزیر دادگستری نیز گفت: ضرورت دارد پرونده‌هایی از سازمان اموال تملیکی که در سازمان تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی هستند با سرعت و دقت بیشتری تعیین تکلیف و به سرانجام برسند.

کد خبر 6095057

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری
  • اعتراض مردم به روند کند ساخت طرح ۸۱۰۰ واحدی
  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • ایجاد دهکده لجستیکی مرزی سرخس
  • وحیدی: تقسیم استانی تهران نیازمند مصوبه مجلس است
  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد