Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:38:56 GMT

صادرات هند به رکورد ۴۰۰ میلیارد دلاری رسید

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۰۲۰۲

صادرات هند به رکورد ۴۰۰ میلیارد دلاری رسید

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، نارندرا مودی نخست وزیر هند در سخنرانی ماهانه رادیویی خود با قدردانی از تمامی اقشار ملت هند که در رسیدن به این رکورد نقش داشته‌اند، گفت: هند به هدف صادرات ۴۰۰ میلیارد دلار دست یافت. شاید در نگاه اول این موضوعی اقتصادی به نظر برسد اما بیش از آن نمایانگر ظرفیتی است که ما در کشورمان داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خوشحال است که کالاهای هندی امروز وارد بسیاری از بازارهای جدید شده‌اند، افزود: با افزایش تقاضا برای کالاهای هندی و با تقویت مدل زنجیره تامین، کالاهای جدید از تمام نقاط هند به سراسر جهان رسیده‌اند.

مودی ۷۱ ساله اظهار داشت: بهترین قسمت از صادرات آن است که کالاهای ما به بازارهای جدیدی مانند دانمارک، کره‌جنوبی، لندن، کنیا و دیگر کشورها ورود پیدا کرده‌اند.

مودی یکی از عمده‌ترین دلایل موفقیت این کشور در رسیدن به هدف صادراتی ۴۰۰ میلیارد دلاری را حمل و نقل عنوان کرد و توضیح داد: زمانی بود که تنها شرکت‌های بزرگ می‌توانستند کالاهای تولیدی خود را به دولت بفروشند اما امروز حتی کوچک‌ترین مغازه‌داران هم می‌توانند کالاهای خود را به دست دولت برسانند. این هند جدید است.

نخست وزیر هند از مردم کشورش خواست تا در زمان تولید به جای تفکر محلی، تفکر جهانی داشته باشند و به استفاده از کالاهای هندی افتخار کنند.

برچسب‌ها هند نارندرا مودی دهلی نو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هند نارندرا مودی دهلی نو هند نارندرا مودی دهلی نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز پخت ۵۰ کیلو چلو خورشت زبان گاومیش توسط آشپز هندی (فیلم) طرز پخت چلو مرغ توسط یک پدربزرگ‌ هندی (فیلم) طرز پخت 10 کیلو چلو مرغ کاری توسط آشپز هندی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • صادرات ۱۰ میلیارد دلاری دانش بنیان‌ها تا دو سال آینده
  • صادرات ۴۸۹ میلیون دلاری نساجی/ واردات به ۲.۲ میلیارد دلار رسید
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • هدف‌گذاری رشد ۲۰ میلیارد‌دلاری تجارت
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان
  • ظهور یک قدرت اقتصادی جدید؛ اقتصاد هند چقدر قوی است؟