Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@14:51:01 GMT

افتتاح بزرگترین چرخ و فلک ایران در بوشهر به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۰۵۱۸

افتتاح بزرگترین چرخ و فلک ایران در بوشهر به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین حیدری در خصوص علت افتتاح نشدن پروژه چرخ و فلک بوشهر اظهار داشت: همکاران ما در مجموعه شهرداری بوشهر تلاش کردند تا این پروژه در نوروز ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد، با این حال افتتاح چرخ و فلک بوشهر به‌منظور تکمیل آخرین پارت ایمنی به تعویق افتاد.

شهردار بندر بوشهر گفت: اولویت شهرداری بندر بوشهر در وهله اول، ایمنی و سلامت کامل شهروندان بوشهری است و هدف ما افتتاح کامل و بدون نقص این پروژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه چرخ و فلک بوشهر در تمامی مراحل به تایید اداره استاندار استان بوشهر رسیده است، تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش‌های همکاران ما در مجموعه شهرداری هم‌اکنون زیرساخت‌های لازم ایجاد شده و این پروژه در حال حاضر نیز آماده بهره‌برداری است و می‌تواند بدون مشکل پذیرای همشهریان گرامی باشد با این حال، طی آخرین بازدیدهای اداره‌کل استاندارد و به‌منظور تامین امنیت هرچه بیشتر شهروندان دو مورد ایمنی دیگر نیز باید نصب می‌شد که مقدمات آنها نیز فراهم شده است.

حیدری با تاکید بر اینکه تهیه و نصب دیزل‌ژنراتور برای زمان قطعی برق و نصب صاعقه‌گیر به‌علت ارتفاع بالای این چرخ و فلک آخرین موارد ایمنی است که باید رعایت شود، خاطرنشان کرد: شهرداری بندر بوشهر در هفته‌های پایانی سال گذشته این موارد را خریداری کرده اما متاسفانه به علت وزش باد شدید در روزهای پایانی سال گذشته و روزهای ابتدایی امسال، امکان نصب سازه صاعقه‌گیر تاکنون فراهم نشده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که به‌زودی با مساعد شدن آب و هوا این پروژه به بهره‌برداری نهایی رسیده و به همشهریان عزیز خدمت‌رسانی کند.

به گزارش فارس، عملیات احداث بزرگ‌ترین چرخ و فلک کشور در بوشهر به ارتفاع ۷۲ متر و با ظرفیت حدود ۴۰۰ نفر در سال ۹۵ آغاز شد اما تاکنون افتتاح نشده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: چرخ و فلک بوشهر بوشهر افتتاح شهرداری بوشهر چرخ و فلک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱۸ و ۵۴ دقیقه دیشب (پنجشنبه) آتش سوزی انبار کالا در بزرگراه شهید رجایی جنب بیمارستان هفتم تیر اعلام و همکاران ما در اولین فرصت در محل حادثه حضور یافتند.
ملکی افزود: با تلاش چندین ساعته آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران آتش مهار و مراتب جهت بررسی علت حادثه در دستور کار قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه انبار مذکور حاوی مواد و اسپری‌های آرایشی بهداشتی بوده است گفت: این مواد قابل اشتعال، در کنار مجموعه‌ای از وسایل یدکی و لاستیک‌های دوچرخه قرار داشت که باعث سرایت آتش به آن‌ها شد.
آقای ملکی اضافه کرد، خوشبختانه، آتش با تلاش آتش نشانان به سایر کالاها، کانتینر‌ها و انبار‌های کناری سرایت نکرد ولی انبار مواد آرایشی و وسایل دوچرخه به طور کامل در آتش سوختند.
مدیر جانشین کلان اورژانس جنوب استان تهران هم با اشاره به نداشتن مصدوم در این حادثه گفت: در ساعت ۱۹ و ۳ دقیقه با اعلام حریق همکاران اورژانس تهران در این محل حاضر شدند. آقای داودی افزود: فقط به همکاران آتش نشان که دچار سوختگی سطحی شدند، خدمات رسانی شد.

دیگر خبرها

  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور در شیراز افتتاح شد
  • (ویدئو) فردا بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران افتتاح خواهد شد
  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری