Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ملکی زاده بعد از ظهر یک‌شنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: پیک ششم ویروس کرونا تا قبل از تعطیلات با روند کاهشی در استان در حال سپری شدن بود اما با توجه به افزایش شمار بیماران بستری و سرپایی زنگ خطر شیوع این ویروس در استان به صدا درآمده است.

وی تصریح کرد: شمار بستری‌ها از ۴۲ نفر در یکم فروردین‌ماه ۱۴۰۱ به ۵۹ نفر افزایش‌یافته است و همچنین شمار آمار مراجعان سرپایی به بیمارستان‌های استان بوشهر نیز از ۱۴۰ نفر در اول فروردین به ۱۸۰ نفر و شمار جان‌باختگان نیز از یک نفر در دی‌ماه به ۱۱۴ نفر در بهمن، اسفند و فروردین افزایش‌یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی زاده اضافه کرد: بی‌توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تراکم و ازدحام شدید جمعیت در اماکن عمومی از جمله دلایل افزایش شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر است.

وی بیان کرد: افزون بر سویه یک اُمیکرون سویه‌های ۲ و ۳ این واریانت نیز در کشور در مقیاس محدود شناسایی شده به همین دلیل باید نکات بهداشتی در خصوص پیشگیری از شیوع این ویروس جدی گرفته شود.

ملکی زاده با بیان اینکه در زمان حاضر تمام مراکز درمانی استان از لحاظ ذخیره دارویی و سِرُم تأمین و در حالت آماده‌باش قرار دارند، گفت: در زمان حاضر یک‌میلیون و ۸۴۱ هزار و ۶۳۶ دوز واکسن در استان تزریق شده که از این شمار ۸۱۳ هزار و ۱۶۵ دوز معادل ۸۴.۸ درصد نوبت اول، ۷۳۶ هزار و ۳۱۶ دوز معادل ۷۸ درصد نوبت دوم و ۲۹۲ هزار و ۱۵۵ نفر معادل ۳۴.۷ درصد نیز نوبت سوم واکسن خود را در استان تزریق کرده‌اند.

وی بر ضرورت تزریق نوبت سوم واکسن کرونا را برای محافظت و ایمن‌سازی لازم ضروری دانست و افزود: درصد افرادی که نسبت به تزریق نوبت سوم واکسن خود اقدام کرده در استان پایین است و باید با حساسیت بیشتری در این خصوص اقدام شود.

کد خبر 5454609

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شیوع کرونا مسافران نوروزی بوشهر گردشگری ویروس کرونا نوروز کرمانشاه سفرهای نوروزی سانحه تصادف آمار کرونا نوروز 1401 اردوهای راهیان نور خطبه های نماز جمعه گرگان استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۰۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان

داوطلبان می توانند از تاریخ مذکور حداکثر تا روز یکشنبه، ۱۶ این ماه هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصرا" از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به این سازمان اعلام کنند.

 نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ برای داوطلبان چهار گروه‌ آزمایشی علوم ریاضی، فنی و علوم انسانی، زبان های خارجی و هنر روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت جاری در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

دومین و آخرین روز نوبت دوم کنکور نیز با شرکت بیش از نیم میلیون (۵۰۱ هزار) داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی نیز جمعه ۷ اردیبهشت در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی آغاز شد.

در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آن ها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبان در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

نوبت دوم آزمون سراسری تیر برگزار می شود و نمرات کنکور سال گذشته همچنان معتبر است؛ یعنی دو آزمونی که سال گذشته برگزار شد، همچنان نمراتشان معتبر است و در مقطعی که قرار است انتخاب رشته صورت بگیرد، داوطلبان می توانند خودشان نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند یا به سازمان سنجش اجازه بدهند نمره بالاتری را برای آن ها لحاظ کند.

 کارنامه اولیه داوطلبان نوبت نخست نیمه مرداد جاری اعلام و همزمان چند روز بعد انتخاب رشته داوطلبان آغاز می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • این سبزی رژیمی سرشار از ویتامین C است
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • کشاورزان با تنظیم نوبت آبیاری به حفظ ذخایر آب های زیرزمینی کمک کنند
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
  • (عکس) کنکور 1403 در بجنورد
  • نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ - دانشگاه بجنورد ( عکس)
  • افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق