Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه در جلسه شورای ترافیک با بیان اینکه استقرار پلیس در جاده ها باید محسوس‌تر باشد، گفت: البته حضور پلیس به معنای ترساندن مردم نیست؛ اما برای جلوگیری از تخلفات و ایمنی و حفظ جان مردم در جاده‌ها استقرار بیشتری نیاز است.

وی خطاب به دستگاه‌های مرتبط و مسئول در این زمینه گفت: مشکل ما در تصادفات، ترددهای برون شهری است که چند بعد دارد، دستگاه های مسئول برای کوتاه مدت هر اقدامی که لازم است انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه هر امکاناتی که پلیس نیاز دارد فرمانداری‌ها مکلف هستند که در اختیار پلیس بگذارند، افزود: همه امکانات اعم از امکانات فرمانداری‌ها و ادارات اجرایی هر شهرستان باید در اختیار پلیس قرار گیرد تا بحث تصادفات کنترل شود. 

ایمانیه با بیان اینکه این بهانه که فرمانداری‌ها همکاری نکردند قابل قبول نیست، اظهار داشت: سرعت، اهمیت کمتری نسبت به ایمنی دارد و تامین امنیت در اولویت است به ویژه در محور کازرون که مورد گلایه برخی نیز بوده است.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه گلایه‌ها را باید کنار گذاشت و اکنون باید اقدام جدی و محکم انجام داد، عنوان کرد: در کل استان ایمنی مهم‌تر است و هر اقدامی که می‌توانید انجام دهید؛ بسیج، اورژانس و هلال احمر نیز امکانات خود را در اختیار دستگاه‌های مرتبط در این زمینه قرار دهند.

نماینده عالی دولت در استان فارس تاکید کرد: جلسات حضوری دستگاه‌های مرتبط لازم است و اطلاعات هم مرتب به بنده اعلام شود؛ همچنین پیش‌بینی‌های یک سال آینده از مشکلات کنونی انجام شود تا بحث محورهای حادثه‌خیز به سامان برسد.

وی با بیان اینکه رویکرد اعتبارات امسال به دلیل ایجاد صندوق پیشرفت استان بهتر شده است، افزود: با این امکان می‌توان اعتبارات را به سمت محورهایی که مشکلات بیشتری دارند، برد. 

ایمانیه افزود: کل فوتی‌های جاده‌ها برای ما اهمیت دارد؛ چراکه حاصل عملکرد ما در استان است.

وی با بیان اینکه ۱۰ درصد تردد نسبت به سال ۹۸ اضافه شده اما اینکه ۵۷ درصد فوتی‌ها زیاد شود قابل قبول نیست، اظهار کرد: مهم این است که به ۳ رتبه اول کاهش مرگ ناشی از تصادفات برسیم؛ البته تصادفات منجر به جرح هم مهم است چون ۴۰ درصد از جرحی‌ها قطع عضو می‌شوند. 

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: تصادفات هلال احمر اورژانس جرح تصادفات منجر به جرح شورای ترافیک استاندار فارس جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، لطف‌الله بابایی ظهر چهارشنبه در بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار اظهار کرد: ۴ هزار و ۱۰۷ نفر مسافر خارجی طی یک ماهه گذشته وارد مرز بیله‌سوار شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۰۳ درصدی را شاهد هستیم.

وی خروج مسافران از پایانه را ۹۵ درصد اعلام و خاطرنشان کرد: طی مدت یاد شده ۴ هزار و ۵۰۱ نفر مسافر خارجی از مرز بیله‌سوار خارج شده‌اند.

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار از افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار خبر داد و افزود: در یک ماهه گذشته ۸ هزار و ۷۷۱ نفر مسافر از مرز بیله‌سوار تردد کرده‌اند که تردد در سال گذشته ۴ هزار و ۶۲۷ نفر مسافر بوده است.

بابایی ادامه داد: تعداد ۱۶۳ نفر ایرانی و ۸ هزار و ۶۰۸ نفر از مرز بیله‌سوار تردد کردند که مسافران ایرانی به صورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد کرده‌اند.

وی با اشاره به تردد ۱۲ هزار و ۲۳۴ دستگاه وسیله نقلیه از مرز بیله‌سوار بیان کرد: از این تعداد ۶ هزار و ۴۷۵ دستگاه وارد و ۵ هزار و ۷۵۹ دستگاه نیز از مرز بیله‌سوار خارج شده است.

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار با بیان اینکه در یک سال گذشته ۱۲ هزار دستگاه کامیون و ۲۴۶ دستگاه اتوبوس از مرز بیله‌سوار تردد کرده‌اند، گفت: در تردد اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۲۳ دستگاه بود افزایش ۵۲ درصدی را شاهد هستیم.

کد خبر 6094249

دیگر خبرها

  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان کرمانشاه
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد