Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گفته‌ی مینگ‌چی کو، اپل با وجود مشکلات لجستیکی قصد دارد ظرفیت تولید نمایشگرهای مینی ال‌ای‌دی را تا ۳۰ درصد افزایش دهد.

اپل در سال ۲۰۱۹ با معرفی پرو دیسپلی XDR برای نخستین‌بار استفاده از نمایشگرهای مینی ال‌ای‌دی را آغاز کرد و اکنون محصولاتی نظیر آیپد پرو و مک‌بوک پرو نیز به این جمع پیوسته‌اند. به‌نظر می‌رسد که نمایشگرهای مذکور توانسته‌اند جایگزینی مناسب برای نمایشگرهای گران‌قیمت ارگانیک ال‌ای‌دی (OLED) باشند؛ به‌طوری‌که شواهد نشان می‌هد که غول دنیای فناوری در سال گذشته میلادی بیش از مجموع تولیدکنندگان لپ‌تاپ‌های رده‌بالای مجهز به نمایشگر OLED، مک‌بوک پرو با نمایشگر mini-LED فروخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون مینگ‌چی کو، تحلیلگر نام‌آشنای محصولات اپل، در گزارشی خطاب به سرمایه‌گذارن اعلام کرده است که این شرکت درصدد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی تولید نمایشگرهای یادشده است. کو پیش‌تر ادعا کرده بود که کوپرتینویی‌ها امسال محصول جدیدی را با نمایشگرهای مینی ال‌ای‌دی عرضه نخواهند کرد؛ بنابراین، گمان می‌کنیم که این افزایش ظرفیت باتوجه‌‌به استقبال درخورتوجه خریداران از مک‌بوک پرو ۲۰۲۱ باشد.

بااین‌همه، همچنان این احتمال وجود خواهد داشت که اپل امسال نسل بعدی پرو دیسپلی XDR را رونمایی کند؛ اما طبیعتاً این مانیتور حرفه‌ای با‌‌‌‌‌توجه‌‌‌‌به قیمت بسیار گرانش فروش زیادی تجربه نخواهد کرد و نمی‌تواند دلیلی بر افزایش ظرفیت ۳۰ درصد تولید نمایشگرهای مینی ال‌ای‌دی باشد.

به‌طورکلی، تولید بیشتر این نوع از نمایشگر می‌تواند به‌مرور هزینه‌های تولید را کاهش دهد و شاید به‌زودی استفاده از آن را در محصولاتی نظیر مک‌بوک ایر باشیم. جالب است بدانید که راس یانگ و مینگ‌چی کو معتقدند که اپل در سال ۲۰۲۳ مک‌بوک ایر ۱۵ اینچی را رونمایی خواهد کرد که از قرار معلوم، می‌تواند به نمایشگر مینی ال‌ای‌دی مجهز باشد؛ هرچند شک‌وشبهه‌هایی در این زمینه وجود دارد و نمی‌توان چیزی را قاطعانه تأیید یا رد کرد.

درپایان، باید یادآوری کنیم که کاملاً طبیعی است اپل برنامه‌های متعددی برای گسترش استفاده از نمایشگرهای mini-LED در سایر محصولاتش باشد.

منبع: زومیت

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تولید نمایشگرهای مک بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد

محمد حسین عطایی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در نشست بررسی وضعیت تولید مرغ گفت: اصلی‌ترین هدف وزارت جهادکشاورزی کمک به تولید کننده و حمایت از مصرف کنندگان است.

وی افزود: تولید مرغ با سیاست‌های سال گذشته با افزایش جوجه ریزی و تولید گوشت مرغ و آرامش بازار همراه بود، اما نباید افزایش تولید و کاهش قیمت باعث متضرر شدن تولیدکنندگان شود.

عطایی یادآور شد: همه زنجیره تولید به نحوی به هم متصل هستند و نبایستی در چرخه تولید و اقتصاد جامعه تولید کننده و مصرف کننده متضرر شوند.

وی اضافه کرد: ظرفیت تولید مرغ منجمد صادراتی را باید افزایش داد تا تولید کنندگان و مرغداران دچار ضرر نشوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: وضعیت تولید مرغ در استان و کشور نسبت به سال گذشته وضعیت خوبی دارد و انتظار می‌رود در این برهه مازاد تولید دشته باشیم که با انجماد و صادرات ازتولیدکنندگان می‌توان حمایت کرد.

عطایی افزود: بایستی ظرفیت عمل آوری و فروش مرغ به پشتیبانی امور دام را افزایش داد تا مرغ مازاد تولیدی منجمد و صادر شود.

وی تاکید کرد: تولیدکنندگان و کشتارگاه‌ها می‌توانند با صادرات مرغ، در امر تولید مشارکت کنند تا بازار تنظیم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران
  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود