Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه زرند در حاشیه اعزام مرحله دوم اقشار مختلف بسیج به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس با تبریک عید نوروز گفت: بیش از ۱۲۰ نفر از بسیجیان این شهرستان در دومرحله به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

او گفت: در مرحله اول ۷۰ نفر از دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و مراکز عالی این شهرستان ومرحله دوم ۴۴ نفر از اقشار مختلف بسیج به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام و به مدت ۶ روز ازمناطق ویادمان‌های، شلمچه، هویزه، طلایه، تنگ چذابه، سوسنگرد، اروند، دهلاوئیه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بازدید می‌کنند.

سرهنگ کردی می‌گوید: هدف از برگزاری اعزام راهیان نور را، آشنایی بیشتر نسل سوم و چهارم انقلاب با آرمان‌های انقلاب اسلامی، اهداف و خواسته‌های شهدا می‌باشد.

به گفته سرهنگ کردی:کاروان راهیان نور به عنوان یکی از بزرگترین عملیات‌های فرهنگی است و این اقدام سبب ترویج بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در نسل‌های کنونی خواهد شد و در شرایط کنونی هر اندازه فرزندان ما با فرهنگ بسیج و راهیان نور آشنا بیشتر شوند از لحاظ روانی و اعتقادی بیمه خواهند شد.

فرمانده سپاه زرند با اشاره به اینکه برگزاری اردو‌های راهیان نور یکی از اقدامات مهم در مقابله با هجمه‌های دشمنان نظام اسلامی است، گفت: هدف راهیان نور زنده نگه داشتن یاد شهدا، ترویج فرهنگ ایثارو شهادت، تببین سبک زندگی شهدا و ارائه راهکار عملی برای جوانان در زندگی است.

سرهنگ کردی گفت: رسالت راهیان نور، نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان کشور است.

او  مهمترین اهداف اعزام کاروان‌های راهیان نور نشان دادن رشادت‌های جوانان در هشت سال دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی به منظور مقابله جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان برشمرد و گفت: اعزام کاروان راهیان نور در حقیقت تداوم راه عزت بخش شهیدان است که امروز جامعه ما به فرهنگ برتر آن‌ها نیاز دارد. باید از این ظرفیت راهیان نور به نحو مطلوب استفاده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهیان نور سپاه زرند راهیان نور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا