Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از سازمان منطقه آزاد قشم، میرداد میردادی، شهردار قشم در این جلسه داشت: خدمات خوبی توسط ستاد اجرایی خدمات سفر قشم برای خدمات رسانی برنامه ریزی شده که رضایت حداکثری گردشگران را تا امروز به همراه داشته است.

وی ادامه داد: با اقدامات پیش بینی شده شاهد رضایت بسیاری از گردشگران هستیم و امیدوار هستیم که برخی مشکلات و مسائل موجود با اقدامات اجرایی و برنامه ریزی هدفمند برای سال های آینده مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله سرودی، سرپرست شهرداری درگهان نیز در این جلسه گفت: میان شهرداری درگهان و ستاد اجرایی خدمات سفر قشم برای تامین نیازهای گردشگران هماهنگی خوبی صورت گرفته که جای تقدیر دارد.

وی توضیح داد: ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اقدامات خوبی جهت تامین نیازهای اساسی مانند آب، نان و نظایر آن در شهر درگهان انجام داده که موجب رضایتمندی گردشگران نوروزی شده است.

سرپرست شهرداری درگهان تصریح کرد: ایجاد ترافیک مقطعی در زمان پیک گردشگر با توجه به تمرکز مراکز تجاری درگهان در مرکز شهر، طبیعی بوده و ایجاد بحران نکرد و جای نگرانی ندارد.

در ادامه این جلسه عبدالله تشه، شهردار سوزا، افزود: با تمام ظرفیت و امکانات موجود با همکاری کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر قشم برای خدمات رسانی تلاش شد که خوشبختانه جلب رضایت گردشگران نوروزی را به همراه داشته است.

سیدمسلم هاشمی، شهردار طبل نیز در نشست گفت: با تلاش شبانه روزی صورت گرفته و همکاری شهرداری و نیروهای سازمان منطقه آزاد قشم و برنامه ریزی خوب ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، ظاهر شهرهای جزیره برای میزبانی شایسته از گردشگران زیبا شده است.

طاها ابراهیمی، شهردار رمکان نیز در نشست ویژه شهرداران جزیره قشم با رییس ستاد اجرایی سفر قشم گفت: برنامه ریزی خوب و تلاش شبانه روزی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، رضایت گردشگران را به همراه داشته است.

احمد رحیمی هلری، شهردار لافت نیز در این جلسه اظهار داشت: از آغاز فعالیت لافت به عنوان شهر، سازمان منطقه آزاد قشم همواره حامی و یاریگر ما بوده است.

وی اضافه کرد: کمپ پارک لافت، به عنوان یکی از اقدامات عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم در این بخش، ضمن ایجاد فضای خدماتی شایسته، موجبات نشاط مردم و رضایت گردشگران را فراهم کرده است.

برچسب‌ها مسافرین نوروزی لافت سوزا سازمان منطقه آزاد قشم درگهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسافرین نوروزی لافت سوزا مسافرین نوروزی لافت سوزا سازمان منطقه آزاد قشم درگهان ستاد اجرایی خدمات سفر قشم سازمان منطقه آزاد قشم برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۱۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • با رزرو تور کیش، این نمایشگاه‌های جذاب جزیره را در 1403 از دست ندهید
  • کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد
  • هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • تهدید حیات جزیره سرخ‌گون هرمز با شیشه و پلاستیک
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور