Web Analytics Made Easy - Statcounter

 وحید جلال زاده با حضور در قرارگاه نوروزی انتظامی استان ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: ما مفتخریم که این موقعیت برای ما ایجاد شده است که بتوانیم به مردم خدمت کنیم و امیدواریم در این راه موفق باشیم و با کمک و پشتوانه مردمی و مجاهدت‌های شبانه روزی پلیس، امنیت را سایه گستر کنیم.

وی‌در ادامه با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان اظهار داشت: ما در مجلس شورای اسلامی با تمام توان حامی پلیس در برخورد با هنجارشکنان و رفع خلاءهای قانونی در این حوزه هستیم؛ چرا که مجموعه انتظامی به عنوان متولی اصلی برقراری نظم و امنیت در جامعه بوده و شبانه روز بسیار در این حوزه  خوب درخشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس و نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تقدیر از عملکرد تمام فرماندهان، معاونین و روسای پلیس های تخصصی در انتظامی استان بیان کرد: امنیت مطلوب جامعه امروز پس از عنایت خداوند و تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مرهون تلاش‌های نیروهای مسلح از جمله کارکنان انتظامی با مدیریت صحیح و روحیه جهادی است.

جلال زاده در پایان  پیرامون حرکت جهادی کارکنان مجموعه انتظامی استان در طرح نوروزی سال ۱۴۰۱ افزود: میثاق کارکنان این مجموعه مبنی بر حضور مداوم و پیوسته آن ها در زمینه خدمت رسانی به مردم و بالا بردن امنیت در تعطیلات نوروزی، امری مجاهدانه و ایثارگونه به شمار رفته و قابل تقدیر است.

منبع: فردا

کلیدواژه: وحید جلال زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام خودروهای داخلی باید به ردیاب مجهز شوند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت بر ضرورت تجهیز خودروها به ردیاب تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار علی ولیپور گودرزی در حاشیه اجرای طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه درباره ایمنی خودروها و اقدامات ضروری برای جلوگیری از سرقت خودرو اظهار کرد: جلسات مستمری در خصوص ایمنی و امنیت خودروها میان خودروسازان و پلیس آگاهی برگزار شده است و همچنان نیز جلساتی در این خصوص برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جلسات موارد و پیشنهادات خود را در مورد ایمنی خودروها و راهکارهای ارتقای امنیت خودروها ارائه دادیم که یکی از موارد مطرح شده از طرف ما این بود که تمام خودروها به ردیاب مجهز شوند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: در جلسات مستمر خود با شرکت‌های خودروساز داخلی که در آن استاندار تهران هم حضور دارند، نظرات و دیدگاه‌های خود را در این خصوص بیان می‌کنیم و در مواردی هم با توجه به پرونده‌های موجود مواردی از نقص ایمنی خودروها را به خودروسازان منتقل می‌کنیم تا آن را برطرف کنند، البته در همین راستا نیز تولید بعضی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

سردار ولیپور گودرزی با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری میان پلیس و یکی از شرکت‌های دانش‌بینان در حوزه ساخت ردیاب گفت: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکار خوبی برای ممانعت از سرقت خودروها است و می‌تواند سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه بعد از سرقت باشد، از این رو تاکید پلیس این است که خودروهای داخلی باید به ردیاب مجهز شوند.

وی ادامه داد: مالکان خودروهای فعلی نیز می‌توانند با مراجعه به مراکز معتبر خودروی خود را به ردیاب مجهز کنند، علاوه بر آن توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیسی نیز ضروری و استفاده از قفل فرمان، پارک خودرو در محل‌های دارای روشنایی از جمله این موارد است.

کد خبر 749692

دیگر خبرها

  • تمام خودروهای داخلی باید به ردیاب مجهز شوند
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه