Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ناصر عتباتی عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای مرغداری و کشتارگاهی کشت و صنعت گوهر دانه مهاباد افزود: از ظرفیت‌های قانونی برای رفع مشکلات قضایی این ۲ واحد تولیدی که با کار آفرینی خود زمینه اشتغال جمع کثیری از جوانان منطقه را فراهم کرده‌اند استفاده خواهیم کرد.

به گفته وی، با طرح مشکلات قضایی این واخدها در ستاد پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، دادگستری استان تلاش می‌کند تا این مشکلات حل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: طی چند سال گذشته شعارهای مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید و اشتغال بوده و دستگاه قضایی نیز بر خود واجب می‌داند در همین راستا اقدام کند تا مسیر تحقق شعار سال را هموار سازد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در ادامه سفر یک روزه خود از تالاب کانی برازان بازدید و به متخلفان حوزه محیط زیست هم هشدار داد و گفت: تالاب بین المللی کانی برازان زیستگاه گونه‌های مختلفی از پرندگان و جانوران است و به عنوان منطقه حفاظت شده دارای اهمیت زیست محیطی خاصی است و باید به عنوان بهشت پرندگان کشور باقی مانده و امنیت جانواران و گونه‌های با ارزش آن حفظ شود.

عتباتی افزود: منابع طبیعی استان جزیی از ثروت‌های خدادادی و حقوق عامه بوده و دستگاه قضایی استان در راستای صیانت از آنها هیچگونه مماشاتی با متخلفین نخواهد داشت.

به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی روز یکشنبه هفته جاری در پیامی به‌ مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز و ایام ولادت خورشید فروزان عالم وجود، حضرت بقیةالله الاعظم(عج) به ملت بزرگ ایران و همه ملت‌های همدل، و با تبریک ویژه به خانواده‌های معظم شهیدان و همچنین جانبازان، ایثارگران و خدمتگزاران ملت در میدان‌های مختلفِ علم، سلامت، امنیت و مقاومت، سال جدید را سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری کردند.

تالاب کانی برازان هم به عنوان یکی از تالاب های اقماری دریاچه ارومیه و نخستین پناهگاه حیات وحش آذربایجان غربی از تالاب های زیبا و مهم این استان به شمار می رود که با مساحت هزار و ۵۰ هکتار در جنوب دریاچه ارومیه و ۳۰ کیلومتری مهاباد واقع شده و به عنوان بیست و چهارمین تالاب کشور در کنوانسیون رامسر به ثبت رسیده است و در نزد پرنده نگرها به بهشت پرندگان مشهور است.

برچسب‌ها مهاباد رونق تولید آذربایجان غربی جهش تولید اشتغال زایی قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد رونق تولید آذربایجان غربی مهاباد رونق تولید آذربایجان غربی جهش تولید اشتغال زایی قوه قضاییه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: یکی از اعضا شورای اسلامی شهر سردشت و رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری این شهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، ناصر عتباتی از دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت و رئیس یکی از ادارت تابعه شهرداری سردشت به اتهام رشوه خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: وفق دستورات قضائی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی یکی از اعضای شورای شهر سردشت و نیز رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرسی رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایحان‌غربی تاکید کرد: مبارزه با فساد با قاطعیت در جریان است و اجازه نخواهیم داد کسی با سو استفاده از مقام و موقعیت شغلی خود قوانین را زیر پا بگذارد.

کد خبر 748672

دیگر خبرها

  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی