Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین احسان اصولی در گفت و گویی تلویزیونی درباره فرآیند بلیت فروشی دیدار ایران و لبنان اظهار داشت: ساعات پایانی روز گذشته دوستان برای حضور تماشاگران در بازی ایران و کره جنوبی به جمع‌بندی رسیده و این موضوع را به ما اطلاع دادند. من هم بلافاصله این موضوع را اطلاع رسانی کردم. فروش بلیت صد در صد الکترونیکی و اینترنتی است و به هیچ وجه فروش بلیت دستی و حضوری نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: Football.ticket.ir سامانه ای است که از فردا بلیت فروشی در آن آغاز می‌شود. البته با توجه به اینکه دوستان فنی روی ساعت آغاز بلیت فروشی کار می‌کنند، آن را هم اعلام خواهیم کرد. مردم عزیز در این ایام از سراسر کشور در مشهد حضور دارند و طبق برآورد فرمانداری مشهد حدود پنج میلیون جمعیت اکنون زائر در مشهد هستند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: پذیرش حضور هواداران در ورزشگاه را فقط از طریق فروش بلیت الکترونیک خواهیم داشت و هیچ راه دیگری برای ورود به ورزشگاه امام رضا(ع) نیست. برای حضور تماشاگران هم یک سوم ظرفیت ورزشگاه با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شده است. خواهش می‌کنم هم شهریان من در مشهد و هم وطنان‌مان بدون در اختیار داشتن بلیت به پشت ورزشگاه نیایند. اگر توانستند از این سامانه بلیت بخرند در غیر این صورت با ماندن در منزل بازی را تماشا کنند تا ازدحام پشت در ورزشگاه ایجاد نشود.

اصولی درمورد زمان باز شدن درهای ورزشگاه تاکید کرد: بازی ساعت ۱۶ آغاز می شود و طبق جلسه ای که امروز در استانداری داشتیم از ۲ ساعت قبل از آن هم پلیس برای پذیرش هواداران آماده است.

او درخصوص حمایت هیات رییسه فدراسیون فوتبال از دراگان اسکوچیچ، توضیح داد: همانگونه که از قبل هم گفتم مجموعه فدراسیون، اعضای هیات رییسه و میرشاد ماجدی از سرمربی تیم ملی حمایت می‌کند و همچنان حمایت قاطعی از اسکوچیچ خواهیم داشت‌. مجموعه نتایجی که به دست آورده معدل قابل قبولی است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با برنامه نوروز فوتبالی درمورد مطرح شدن گزینه‌های مختلف برای جانشینی اسکوچیچ گفت: درمورد هیچ یک از این افراد در هیات رییسه ۸ نفره فدراسیون بحثی نشده و این موضوع در دستور کار نیست.

کد خبر 666478 برچسب‌ها خبر مهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم فدراسیون فوتبال بلیت فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی

اگر ثابت شود که سیاستمداران در فوتبال اسپانیا نقش تعیین کننده ای داشته اند، باشگاه های لالیگایی پاسوز این تخلف می شوند. 

طرفداری | در حالی که تحقیقات درباره یک فساد چند میلیون دلاری در جریان است، روز پنجشنبه به دستور دولت اسپانیا، کمیته ویژه‌ای برای نظارت بر فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا ایجاد شد. 

اتهامات فساد به دوران ریاست لوییس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا که از سال 2018 تا 2023  فدراسیون را رهبری می کرد، باز می گردد.  این پرونده حول محور به‌روزرسانی‌های روبیالس در سوپرجام اسپانیا در سال 2020 متمرکز است، زمانی که این مسابقات از یک رقابت دو تیمی به یک تورنمنت چهار تیمی تبدیل شد و در عربستان سعودی برگزار شد. طبق گزارش آسوشیتدپرس، قرارداد انتقال سوپرجام به خاورمیانه در آن زمان 42 میلیون دلار ارزش داشت.

به گزارش آاس، اگر ثابت شود که در این میان مداخله سیاسی وجود داشته، تیم ملی اسپانیا و باشگاه های لالیگایی ممکن است از حضور در رقابت های تحت نظر یوفا (یورو، لیگ قهرمانان اروپا و ...) محروم شوند. یوفا و فیفا هر دو این پرونده را زیر نظر دارند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان