Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@21:34:06 GMT

دو لندینگ‌کرافت در بندر پهل برخورد کردند

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۱۷۳۲

دو لندینگ‌کرافت در بندر پهل برخورد کردند

علی گلی‌امینی در تشریح جزییات این خبر گفت: در این حادثه خطای انسانی دخیل بوده و مدیریت خوبی در جداسازی لندینگ کرافت از اسکله صورت نگرفته و لندینگ‌کرافت با درب باز حرکت کرده است.

وی گفت: درب ورودی لندینگ‌کرافت به قسمت عرشه دیواره نگه‌دارنده شناور مجاور برخورد کرده و یک دستگاه خودروی سراتو یک میلیارد ریالی خسارت دیده که ۳۰۰ میلیون ریال از طرف لندینگ‌کرافت و مابقی از طریق بیمه پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: تمامی مسافران و گردشگران و خودرو‌ها از زمان ورود به بنادر مشمول بیمه‌های خسارت و مسوولیت و حوادث قرار می‌گیرند و درصورت بروز حادثه خسارت جبران خواهد شد.

گلی‌امینی گفت: مدیریت دریایی به عهده سازمان بنادر و دریانوردی است و هم اکنون با انجام تعمیرات و اجازه اداره بنادر و دریانوردی قشم این شناور‌ها دوباره مشغول به فعالیت هستند.

به گفته گل‌امینی هم اکنون ۳۳ فروند شناور در مسیر دریایی لافت- پهل در حال جابجایی خودروی گردشگران هستند و در بندر لافت امکان پهلوگیری همزمان ۱۳ لندینگ‌کرافت وجود دارد.

مسیردریایی بنادر لافت - پهل یکی از پرترددترین مسیر‌های دریایی کشور است و از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا ۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ نزدیک به نیم میلیون نفر گردشگر و ۱۱۰ هزار خودرو از طریق این مسیر وارد جزیره قشم شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف قشم لندینگ کرافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی عباسیان اظهار کرد: ظهر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه یک خوردو مینی بوس در مسیر بن- اصفهان در حال حرکت بود است که به دلیل بریده شدن ترمز در شهر هوره واژگون شد.

وی تصریح کرد: این خودرو در مسیر حرکت با چندین خودرو نیز برخورد داشته و به دیواره حسینیه این شهر برخورد کرده است.

عباسیان ادامه داد: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند و توسط نیروهای امدادی اورژانس و هلال‌احمر به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند.

کد خبر 6096670

دیگر خبرها

  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید
  • بهره‌گیری از بازی‌های ویدئویی در برنامه‌ریزی شهری
  • حادثه رانندگی در شهر هوره
  • محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • لندینگ جالب جنگنده اف ۳۵ بر روی برج العرب دوبی + ویدئو
  • زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود
  • رشد ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان
  • بنادر غرب هرمزگان به دلیل شرایط نامساعد جوی تعطیل شد