Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «داوود شهاب» مسئول اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت‌وگو با المیادین تاکید کرد: از سرگیری عملیات استشهادی در عمق سرزمین های اشغالی برای ایجاد بازدارندگی در برابر تجاوز و تروریسم دشمن ضروری است.

شهاب افزود: عملیات الخضیره پاسخی از جانب ملت فلسطین و آزادگان امت به نشست شری است که وزیران خارجه کشورهای عربی در آن شرکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام جهاد اسلامی تصریح کرد: این عملیات پیام بازدارندگی قوی به شهرک نشینان و نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیست است که فساد و خرابی به بار می‌آورند و صدها نفر را بی گناه به قتل می‌رسانند.

کمیته های مقاومت فلسطین نیز با صدور پیامی تاکید کردند: عملیات الخضیره سیلی جدیدی به نظام امنیتی و اطلاعاتی دشمن صهیونیستی است.

در عملیات تیراندازی در شهر الخضیره در جنوب حیفا در سرزمین‌های اشغالی دستکم دو نیروی امنیتی صهیونیست به هلاکت رسیده و چهار نفر دیگر زخمی شدند که حال دو نفر آنها خیلی وخیم اعلام شده است. دو عامل استشهادی این عملیات هم به شهادت رسیدند.

وزرای خارجه چهار کشور عربی مصر، امارات، بحرین و مغرب قرار است طی ساعات آتی در اجلاسی که با حضور «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا در منطقه اشغالی النقب برگزار می‌شود، شرکت کنند.

گروه‌های فلسطینی با محکوم کردن برگزاری این اجلاس تأکید کردند که دیدار شش جانبه عربی-آمریکایی و اسرائیلی در الالنقب را محکوم و بر مخالفت قاطعانه با تمامی اشکال سازش تأکید می‌کنند. این گروه‌ها تأکید کردند که این دیدار تنها به نفع رژیم اشغالگر است و رفتار وزرای خارجه عرب با مواضع و منافع امت عربی مبنی بر مخالفت با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، در تضاد است.

برگزاری اجلاس الالنقب در حالی است که شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در این منطقه اشغالی همچنان ادامه دارد. سه‌شنبه گذشته نیز نشست سه‌جانبه‌ای بین «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر، «محمد بن زاید آل نهیان» ولی‌عهد ابوظبی و «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه توریستی شرم‌الشیخ مصر برگزار شد.

امارات، بحرین و مغرب در سال ۲۰۲۰ تحت نظارت آمریکا، توافقنامه سازش با رژیم صهیونیستی را امضا کردند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: جهاد اسلامی فلسطین النقب عملیات استشهادی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۲۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی

منابع خبری از عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی و زخمی شدن دستکم یک نظامی رژیم اشغالگر خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،رسانه های عبری از عملیات ضد صهیونیستی در باب الساهره در قدس اشغالی خبر دادند.

یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

به گفته این رسانه ها، دستکم دو نفر در این عملیات که با استفاده از چاقو صورت گرفته، زخمی شده اند. عامل این عملیات شهادت طلبانه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

رسانه های عبری به زخمی شدن یک نظامی رژیم صهیونیستی در این عملیات اعتراف کردند. به گزارش این رسانه ها، یک نیروی پلیس 30 ساله رژیم صهیونیستی از ناحیه سر زخمی شده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی+فیلم
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تل‌آویو درهم شکست
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تلاویو درهم شکست
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی