Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای جیلان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تقویت زیرساخت‌های گردشگری در استان گفت: نمادسازی محله‌ها و بافت‌های قدیمی شهرکیان تعریف و اجرایی می‌شود تا بتوان این شهر را به‌عنوان یکی از شهر‌های گردشگری تاریخی ایران معرفی کرد.

در این راستا از توان، نظر و اندیشه‌های صاحب‌نظران و معماران شهرسازی سنتی بهره‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

اقامت بیش از ۱۸ هزار مسافر نوروزی در تاسیسات گردشگری چهارمحال و بختیاری

استفاده از توان مردم و فعالیت‌های اجتماعی شهروندان برای ساماندهی محله‌ها و بافت‌های قدیمی و جدید شهرکیان در افزایش جذب مسافران و گردشگران تاثیرگذار است.

در ۱۰ روز گذشته بیش از ۴۴۰ هزار دستگاه خودرو با یک میلیون و ۷۶۳ هزار سرنشین وارد استان شده که از این تعداد ۲۴ هزار و ۱۴۵ مسافر و گردشگری نوروزی در مراکز اقامتی دارای مجوز زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و ستاد‌های اسکان اقامت داشته‌اند.

شهرکیان به‌عنوان نزدیک‍ترین شهر به شهرکرد مرکز استان و دارای خانه‌های قدیمی بزرگ است به‌همین منظور میتوان تعداد اقامتگاه‌های بوم‌گردی این شهر را بیشتر کرد تا ماندگاری مسافران و گردشگران ورودی به استان را افزایش یابد.

پیگیری لازم برای راه‌اندازی موزه شهرکیان

آقای علیدوستی رئیس شورای اسلامی شهرکیان گفت: مسئولان، فعالان مدیریت شهری و مردم شهرکیان برای توسعه این شهر در بخش‌های مختلف آماده هرگونه همکاری و تعامل با مسئولان استانی و ملی هستند.

مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهرکیان پیگیری لازم برای خرید ملک به‌منظور راه‌اندازی موزه در این شهر را جزو اولویت‌های کاری خود قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسافران نوروزی مسافران و گردشگران میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای شهرکرد امروز ۵ درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: آسمان استان تا اوایل هفته کمی تا قسمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • لزوم پیوند کودکان با طبیعت از بدو تولد
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • از کوچه‌باغ تا باغ‌کاجی | طرشت هنوز به باغ‌هایش معروف است
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ / «دروازه ری» در انتظار لباس نو
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری