Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار مجید علی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله (عج) شیراز گفت: با توجه به اهمیت تأمین کالا‌های اساسی و مایحتاج عمومی مردم بویژه در روز‌های ابتدای سال و در آستانه ماه مبارک رمضان، اجرای گشت‌های مشترک نظارت میدانی بر بازار، توسط بسیجیان آغاز شده است.

او به انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین معاون اول رئیس جمهور و ریاست سازمان بسیج مستضعفین با عنوان " استفاده از ظرفیت و توان بسیج برای نظارت و کنترل بر بازار" اشاره و گفت: امسال نظارت و کنترل بازار زیر ذره بین بسیج خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز گفت: قرارگاه امنیت غذایی اوخر سال گذشته تشکیل شد و این قرارگاه کنترل بازار از تولید تا کف بازار را با جدیت اجرا می‌کند.

علیپور گفت: تمامی بسیجیان که به عنوان بازرسین ویژه نظارت بر بازار اصناف معرفی شدند کاملاً آموزش دیده و مسلط به قوانین و مقررات نظام صنفی و دارای کارت شناسایی می‌باشند و همچنین موظف شده اند در صورت مواجهه با کالای احتکار شده، دپو شده، قاچاق و یا عرضه خارج از شبکه، گران فروشی و کم فروشی با قید فوریت نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام کنند.

بنابه گفته این مقام مسئول، در آستانه سال ۱۴۰۱ با رصد و اشرافیت اطلاعاتی سربازان گمنام این ناحیه و در راستای مبارزه با احتکار و قاچاق کالا بیش از ۲۴۰ هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق که قرار بود در یکی از کشور‌های مجاور تخلیه شود، کشف و تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده سپاه بقیه الله (عج) شیراز گفت: ما با افرادی که در کسوت بازاری قصد سودجویی، سوء استفاده و بی اعتبار کردن بازاریان زحمتکش ومتدین هستند قطعا بدون اغماض برخورد قانونی خواهیم کرد.

علی پور ضمن قدردانی از مردم شریف شیراز بابت ارسال اخبار و گزارشات گفت: همه آحاد مردم می‌توانند هرگونه تخلفات اقتصادی و... به صورت شبانه روزی به شماره ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه بقیه الله شیراز روغن خوراکی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۲۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان جاسک از یک چهار دیواری در یکی از روستا‌های منطقه جگین، ۲۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

وی ارزش سوخت کشف شده را بنابر نظر کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال اعلام کرده و افزود: با توجه به شناسایی متهمان، پیگیری برای دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق درقصرشیرین
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی