Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@06:38:56 GMT

نحوه نصب ویندوز ۱۱ از طریق USB

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۲۴۹۱

نحوه نصب ویندوز ۱۱ از طریق USB

ویندوز ۱۱ اولین بار در ماه ژوئن سال گشته معرفی شد و در دسترس کاربران قرار گرفت. در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم با چند ترفند ساده از طریق این نسخه را بر روی رایانه خود نصب کرده و از آن استفاده کنید.

به گزارش سایت gizbot؛ برای نصب ویندوز یازده کاربران گرامی ابتدا  باید فضای رایانه خود را بررسی کرده تا فضای مورد نیاز  را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  گفتنی است که فایل ISO ویندوز ۱۱ به فضای ۵.۱ گیگابایت، درایو‌های فلش مورد استفاده و دستگاه‌های مورد نظر، نیاز دارد. گفته شده، برای نصب این نسخه از ویندوز، ابتدا باید نسخه قبلی را حذف کرده سپس فایل‌هایی که به آن‌ها نیاز دارید را پشتیبان کرده و به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. 

پس از انجام کارهای فوق باید این نسخه را دانلود کنید. ابتدا به وب سایت رسمی دانلود ویندوز ۱۱ بروید. سپس روی Download Now کلیک کرده در لحضه ویندوز جدید به صورت خودکار شروع به دانلود می‌کند. برای اجرا این نسخه  پس از اتمام برای دانلود فایل ISO، دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید.

پس از دانلود نسخه یازده، فایل ISO مانند هر دانلود دیگری در File Explorer نمایش داده می‌شود. در این لحظه می‌توانید به سادگی USB یا فلش مموری دیگر را به رایانه خود متصل کرده و فایل را انتقال دهید. اگر می‌خواهید از USB  برای اجرای ویندوز ۱۱، باید آن را بوت کنید. 

برای این کار ابتدا باید  آخرین نسخه Rufus  را بر روی دستگاهی که دارای ویندوز ۱۱ نیز است نصب کنید سپس درایو USB را که فایل ISO روی آن نصب شده را به رایانه وصل کنید.  در این مرحله  از پنجره اصلی Rufus، به دستگاه بروید سپس  در قسمت File system، NTFS و گزینه  Partition scheme، MBR را انتخاب کنید. پس از آن روی "SELECT" در سمت راست "Boot selection" کلیک کرده و فایل ISO را انتخاب کنید. در پایان  روی شروع کلیک کنید. م دت زمانی که طول می‌کشد به سرعت حافظه USB شما بستگی دارد.

پس از انجام کارهای فوق، یک حافظه USB خواهید داشت که می‌توانید از آن برای نصب ویندوز ۱۱ بر روی هر دستگاه سازگار استفاده کنید.

بیشتر بخوانید

ا این ترفند‌ها مشکلات نصب ویندوز ۱۱ خود را حل کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویندوز11 رایانه شخصی نصب ویندوز ویندوز ۱۱ فایل ISO

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه می‌توانید خلاصه مهمترین خبر‌های استان از جمله خبر‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و فرهنگی نقاط مختلف استان را ببینید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • امروز با نیما یوشیح: آی آدم‌ها که روی ساحلِ آرام در کار تماشایید! (+فایل صوتی)
  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • لامبورگینی اوروس؛ نسخه منصوری (عکس)
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)