Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@06:34:47 GMT

مسیر تحول و پیشرفت قم ادامه می‌یابد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۲۵۰۸

مسیر تحول و پیشرفت قم ادامه می‌یابد

سید مرتضی سقاییان‌نژاد ضمن تبیین ضرورت و اهمیت تلاش و خدمت‌رسانی به مردم، بر لزوم تداوم حرکت جهادی مجموعه شهرداری برای رفع کمبود‌ها و مشکلات شهر و ارتقای سطح کیفیت زندگی شهروندان تاکید کرد.

شهردار قم سال ۱۴۰۱ را دومین سال اجرای برنامه عملیاتی قم ۱۴۰۴ در افق ۲۰ ساله قم ۱۴۱۴ دانست و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این سال نیز همچون سال‌های گذشته شاهد اجرا و تکمیل طرح‌های گوناگون شهری خواهیم بود و این نوید را به مردم خواهیم داد که حرکت تحول‌آفرین مجموعه شهرداری با وجود مشکلات موجود و به ویژه وضعیت اقتصادی لحظه‌ای از توقف نخواهد ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سقائیان نژاد بودجه بیش از ۴۵ هزار میلیارد ریالی شهرداری قم در سال ۱۴۰۱ را متناسب با برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این سال عنوان کرد وگفت: امیدواریم با اجرای طرح‌های عمرانی که بیش از ۷۵ درصد بودجه سال را در برمی‌گیرد، بتوانیم بودجه را زودتر از موعد مقرر به صورت کامل محقق کنیم تا در اصلاحیه نیز مبالغ بیشتری را برای رشد و توسعه شهر در نظر بگیریم.

شهردار قم با بیان اینکه توجه به مباحث نرم‌افزاری و فرهنگی در سال ۱۴۰۱ از جمله اولویت‌های اجرایی مجموعه مدیریت شهری است، گفت: در کنار اجرای پرقدرت طرح‌های عمرانی و توجه به زیرساخت‌های سخت‌افزاری شهر، بُعد نرم‌افزاری آن نیز نیازمند تحول و ارتقا است که در برنامه دوم عملیاتی قم ۱۴۰۴ به آن توجه ویژه‌ای شده است و امسال نیز شاهد ارتقای بودجه بخش‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری به‌همین منظور بوده‌ایم.

سقائیان نژاد با تاکید بر استفاده از نگاه علمی و مبتنی بر دانش و تخصص در ماموریت‌های مختلف شهرداری گفت: راهبرد‌های اجرایی و عملیاتی باید مبتنی بر اصول و قواعد علمی و تخصصی خود دنبال شود تا شاهد اثربخشی بیشتر آن باشیم و امسال نیز که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده است، این مهم باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

شهردار قم با تقدیر از تلاش‌های کارکنان شهرداری قم در سال ۱۴۰۰ و همچنین ستاد تسهیلات زایرین و خدمات سفر در ایام نیمه شعبان و نوروز ۱۴۰۱، ابراز امیدواری کرد تا در طول این سال نیز شاهد موفقیت‌های مجموعه شهرداری در عرصه‌های گوناگون خدمت به زایرین و مجاورین بارگاه منور حضرت فاطمه معصومه (س) باشیم.

شهر قم دارای هشت منطقه شهرداری است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری قم طرح عمرانی سال نیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • پیروز در جنگ اقتصادی با ادامه راه شهدا رقم می‌خورد
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • پیشرفت پروژه‌های شهرداری حمیدیا در قاب تصویر
  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • طرح کالابرگ ادامه می یابد؟