Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار بندرعباس گفت: تمام سرویس‌های بهداشتی موجود در سطح بوستان‌ها و سواحل رفع نقص و سرویس‌های بهداشتی جدید به صورت سیار و ثابت راه‌اندازی شد و مجموعاً با ۴۱۳ چشمه سرویس بهداشتی و حمام به استقبال بهار رفتیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نوبانی در بازدید از پارک‌های سطح شهر و بوستان‌های محل اسکان مسافران نوروزی و باغ پرندگان، اظهار کرد: در از اوایل بهمن‌ماه با توجه به در پیش‌بودن ایام نوروز، ستاد استقبال از بهار در شهرداری بندرعباس راه‌اندازی شد و همه مجموعه شهرداری برای میزبانی از میهمانان نوروزی آماده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر نوار ساحلی از بیشترین حجم ترافیک و اسکان برخوردار است و یازده بوستان و پارک در مناطق چهارگانه برای اسکان هموطنان در نظر گرفته شده است که آمار رسمی اسکان در این مکان‌ها نشان از رشد چهار برابری حضور مسافران در شهر بندرعباس دارد.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: سرویس‌های بهداشتی و زیرساخت‌های موجود در پارک‌ها و بوستان‌ها به دلیل اینکه دو سال از آنها استفاده نشده بود، غیر قابل استفاده بود و به همین منظور تمام سرویس‌های بهداشتی موجود در سطح بوستان‌ها و سواحل رفع نقص و سرویس‌های بهداشتی جدید به صورت سیار و ثابت راه‌اندازی شد و مجموعاً با ۴۱۳ چشمه سرویس بهداشتی و حمام به استقبال بهار رفتیم.

نوبانی ابراز امیدواری کرد: با همکاری و تعامل مناسب دستگاه‌های اجرایی، بتوانیم با ارائه خدمات مناسب شاهد افزایش رضایت‌مندی مسافران نوروزی استان هرمزگان و شهر بندرعباس باشیم.

حسین کردستانی معاون نظارت و بازرسی استان هرمزگان نیز در این بازدید، گفت: بعد از گذشت دو سال از شرایط کرونایی و با توجه به محدودیت‌های در نظر گرفته شده، امسال در ایام نوروز حجم قابل توجهی از مسافران و گردشگران به شهر بندرعباس و استان هرمزگان سفر کرده‌اند و شهرداری بندرعباس با تمام توان و ظرفیت در خدمات‌رسانی به شهروندان، مسافران و گردشگران نوروزی تلاش می‌کند.

وی افزود: با همت و تلاش مجموعه شهرداری در سطح شهر، اقدامات قابل قبولی انجام شده است و شهردار بندرعباس با کمک همکاران مجموعه شهرداری به صورت شبانه‌روز در حال ارائه خدمات به شهروندان، میهمانان و گردشگران نوروزی است.

معاون نظارت و بازرسی استان هرمزگان با بیان اینکه کارگروهی در شهرداری جهت رفع معایب و نواقص در سطح شهر تشکیل شود، تصریح کرد: بعد از اتمام تعطیلات کارگروهی در شهرداری بندرعباس جهت رفع معایب و نواقص در سطح شهر تشکیل شود تا مشکلات و معضلات موجود کاهش پیدا کند.

به گزارش ایمنا، حسین کردستانی معاون نظارت و بازرسی استان هرمزگان به همراه مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، رحمت‌الله دهقانی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری، امید آرمات سرپرست مدیریت بازرسی، ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهری و جمعی از مدیران شهرداری، از پارک‌های سطح شهر و بوستان‌های محل اسکان مسافران نوروزی و باغ پرندگان بازدید و از نزدیک در جریان خدمات‌رسانی به شهروندان قرار گرفتند.

کد خبر 564308

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر بندر عباس مهدی نوبانی شهرداری کلانشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سرویس های بهداشتی شهردار بندرعباس استان هرمزگان راه اندازی بوستان ها سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۲۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کتابخانه دیجیتال ملی جهان در فنلاند راه‌اندازی شد

فنلاند در راستای طرح دیجیتالی کردن خدمات، نخستین کتابخانه الکترونیک جهان را راه‌اندازی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کتابخانه ملی فنلاند خدمات کتابخانه الکترونیکی خود را راه‌اندازی کرده است که به عنوان یک پلتفرم پیشگام در جهان معرفی شده است. در حال حاضر، این شبکه برای ۸۵ درصد از ساکنان فنلاند در دسترس خواهد بود. این کتابخانه الکترونیکی به عنوان یک برنامه قابل دانلود برای گوشی‌ها و تبلت‌ها در دسترس است و به کاربران امکان می‌دهد کتاب‌های الکترونیکی، صوتی و مجلات دیجیتال را امانت بگیرند. این کشور، رویکرد دیجیتال را برای در دسترس قرار دادن هرچه بیشتر خدمات مرتبط با کتاب انجام داده است تا هرچه بیشتر فرهنگ کتابخوانی را ترویج دهد.

به جای کارت کتابخانه، هنگام اولین ثبت‌نام برای سرویس از احراز هویت پیشرفته استفاده می شود. هر کسی که شهرداری محل سکونتش به این سرویس ملحق شده است، می‌تواند از کتابخانه الکترونیکی استفاده کند. هزینه این خدمات به ازای هر ساکن برای شهرداری ها ۰.۷ یورو است.

بر اساس گزارش ها، سرویس مشابه و در عین حال متفاوتی در دانمارک نیز توسعه یافته است و این ایده در سایر کشورهای شمال اروپا نیز در حال اجراست.

به عنوان یک سرویس جدید، مدیران پروژه هنوز نمی‌دانند که چگونه این رویکرد در آینده توسعه خواهد یافت. فقط زمان نشان می‌دهد که کدام اقلام بیشتر برای استقراض درخواست می‌شوند. کاربران برنامه همچنین می‌توانند بازخورد خود را در مورد این سرویس ارسال کنند و به پیشرفت بعدی آن کمک کنند.

به نظر می‌رسد که کتابخانه الکترونیکی نیز از بعضی مشکلات ذاتی کتابخانه های قدیمی رنج می‌برد، به‌ویژه این واقعیت که کاربران احتمالاً باید مدتی منتظر بمانند تا مطالب جدید منتشر شده برای امانت در دسترس قرار گیرند.

اما نکته مهم این است که مطالب خواندنی به زبان های فنلاندی، سوئدی و انگلیسی در دسترس خواهد بود.

کد خبر 749601

دیگر خبرها

  • اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • اولین کتابخانه دیجیتال ملی جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • مشارکت چین و امارات برای راه اندازی خط کشتیرانی خاور دور - دریای سرخ
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران