Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:42:52 GMT

دستگیری سارقان حرفه ای سیم برق در نهاوند 

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۲۷۱۳

دستگیری سارقان حرفه ای سیم برق در نهاوند 

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ذبیح الله درویشی، در تشریح این خبر عنوان کرد: یکی از اولویت‌های اجرایی مستمر و مهم پلیس که به صورت ویژه در دستور کار یگان‌های اجرایی قرار دارد اجرای طرح ضربتی مبارزه با سرقت است.

وی ادامه داد: در این راستا، یگان‌های انتظامی شهرستان نهاوند پس از تدوین طرح جامع ایام نوروز، نسبت به اجرایی کردن این طرح از جمله استقرار گشت‌های ثابت در محلات و مسیرهای از قبل تعیین شده و همچنین فعال کردن گشت‌های عادی و مضاعف اقدام و گشت انتظامی و فعال پاسگاه انتظامی دهفول، ۲ سارق را حین سرقت سیم برق در اطراف یکی از روستاهای حوزه استحفاظی دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند ادامه داد: در بازرسی از متهمان و خودروی آنها، یک صد متر سیم برق و مقادیری تجهیزات و اقلام سرقت کشف شد.

سرهنگ درویشی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی، به ۱۹ فقره سرقت سیم برق اعتراف و در خصوص شیوه و شگرد سرقت‌ها اذعان داشتند که در ساعات پایانی و خلوت شب با خودروی سواری از طریق یکی از محورهای مواصلاتی وارد شهرستان شده و پس از پرسه زنی در مکان‌های خلوت با استفاده از تجهیزات سرقت، سیم‌های برق را قطع و در یکی از استان‌های همجوار می‌فروختند.

سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به این که پرونده قضائی در این راستا تشکیل و سایر اقدامات قانونی در حال انجام است، از شهروندان درخواست کرد: همواره نسبت به تردد افراد ناشناس در محلات و روستاهای محل زندگی خود دقت نظر داشته و در صورت مشاهده افراد ناشناس و ترددهای مشکوک، بلافاصله موضوع را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5454733

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاوند دستگیری سارق فرماندهی انتظامی همدان مسافران نوروزی بوشهر گردشگری ویروس کرونا نوروز کرمانشاه سفرهای نوروزی سانحه تصادف آمار کرونا نوروز 1401 اردوهای راهیان نور خطبه های نماز جمعه گرگان سیم برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری ۷۹۸ سارق از ابتدای سالجاری تا کنون در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدرضا علیزاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و درخواست برای برخورد با پدیده سرقت‌ در شهرستان اسلامشهر، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیم‌های ویژه از ماموران پلیس قرار گرفت و در همین راستا نیز چندین طرح برای دستگیری سارقان و مالخران به اجرا درآمد. 

وی افزود: در این راستا با اجرای طرح های انتظامی و امنیت محله محور از ابتدای سال جاری تاکنون با اقدامات انجام شده از سوی ماموران ۷۹۸سارق اماکن خصوصی، محتویات خودرو و قاپ زن  و همچنین مالخر اموال مسروقه دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه متهمان به صدها فقره سرقت اعتراف کرده‌اند، گفت: برای این افراد پرونده قضایی تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده‌اند. همچنین طرح‌های پلیس برای برخورد با سارقان و مالخران همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد