Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

حسین زنجیرانی فراهانی با اشاره به آماری از جابجایی مسافران از مبدا قم توسط ناوگان عمومی حمل‌و نقل جاده‌ای استان از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا پنجم فروردین‌ماه سال جاری اظهار داشت: بر اساس آمارها بیش از ۵۴ هزار نفر از مسافران در این فاصله زمانی با استفاده از ناوگان عمومی شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه از مبدا قم به سایر نقاط کشور جابجا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرپرست اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم ابراز داشت: سال گذشته این آمار بیش از ۳۷ هزار نفر بوده که در مقایسه با آمار سال جاری رشد ۴۴ درصد را نشان می‌دهد.

زنجیرانی فراهانی عنوان داشت: بیشترین تعداد مسافر نیز توسط اتوبوس‌ها صورت گرفته که در حدود ۳۷ هزار و ۶۰۰ نفر بوده است.

وی ادامه داد: تعداد ۱۱ هزار و ۲۶۷ نفر از مسافران نوروزی استان قم نیز توسط ناوگان مینی‌بوس و ۵ هزار و ۳۹۱ نفر نیز با ناوگان سواری کرایه به شهرهای دیگر جابجا شدند.

ورود خودرو به استان قم ۵۰ درصد افزایش داشته است

سرپرست اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم با اشاره به آمار ورودی خودروها به شهر و استان قم اظهار داشت: در مدت ۱۰ روزه از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۵ افروردین ماه امسال، بالغ بر یک میلیون و ۸۹۵ هزار و ۷۰ دستگاه خودرو به استان قم وارد شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۰ درصدی را نشان می‌دهد.

زنجیرانی فراهانی ادامه داد: در این مدت نیز یک میلیون و ۸۲۸ هزار و ۹۰۰ دستگاه خودرو وارد شهر قم شدند که در مقایسه با سال گذشته حکایت از رشد ۵۴ درصدی دارد.

وی همچنین بیان داشت: آزادراه تهران-قم با تعداد ۶۲۰ هزار و ۸۴۶ دستگاه خودرو بیشترین میزان تردد ثبت شده توسط سامانه‌های تردد شمار مرکز مدیریت راههای استان قم از زمان شروع طرح نوروزی تاکنون را داشته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: قم مسافران تین مسافران نوروزی خودرو ناوگان عمومی بین شهری حمل ونقل جاده ای قم استان قم جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم) تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم) خسارت‌های ناشی از سیل در جاده‌های استان یزد (فیلم)

دیگر خبرها

  • هدف گذاری برای تقویت مناسبات ترانزیت جاده ای بین ایران و ازبکستان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه