Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار سمنان بر فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم برای استقرار بازارچه‌های دائمی صنایع دستی در ورودی شهرهای استان سمنان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محمد رضا هاشمی در جلسه شورای راهبری تصادفات استان اظهار داشت: از تلاش‌های صادقانه و شبانه روزی تمام دست‌اندرکاران ستاد خدمات سفر استان در ایام نوروز تاکنون، تقدیر و تشکر دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حفظ سلامت و جان مردم در ایام نوروز در اولویت ستاد خدمات سفر استان قرار دارد ادامه داد: کاهش قابل توجه میزان فوتی‌ها در راه‌های استان با توجه به افزایش 60 درصدی ترددها، امری بسیار ارزشمند است.

هاشمی با تأکید بر اینکه اقدامات در این راستا به منظور کاهش بیش از پیش میزان تصادفات و فوتی‌ها در سطح استان در دستور کار قرار دارد بیان داشت: ضرورت دارد تا تمهیدات ترافیکی لازم برای روزهای پایانی ایام نوروز و روز طبیعت، توسط دست‌اندرکاران اندیشیده شود.

استاندار سمنان عنوان کرد: از تمامی فرصت‌ها و پتانسیل موجود در سطح استان برای خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران و شهروندان استفاده شود.

بازارچه صنایع دستی در بندرعباس دایر شداستاندار کهگیلویه و بویراحمد: برای راه اندازی بازارچه صنایع دستی بافت تاریخی دهدشت اعتبار نداریمجهش تولید با ساخت 3 بازارچه صنایع دستی در همدان؛ 39 میلیون دلار کالای تزئینی از استان صادر شد

وی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های لازم به منظور استقرار بازارچه‌های دائمی صنایع دستی در ورودی شهرها و استفاده مسافران در آینده مهیا شود.

هاشمی اذعان داشت: در روستاهای هدف گردشگری تمهیدات لازم برای روزهای 12 و 13 فروردین، اتخاذ شود.

انتهای پیام/363/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۲۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون صنایع‌ دستی اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس تفاهم‌نامه آموزشی منعقد شده، سربازان وظیفه مرزبانی استان تحت تعلیم و آموزش صنایع‌ دستی قرار خواهند گرفت.

وحیده رخشانی امروز دوشنبه در جلسه هماهنگی طرح آموزش سربازان بیان کرد: یکی از اولویت‌ها و ماموریت‌های اصلی این معاونت گسترش فرهنگ آموزش صنایع‌ دستی در حوزه‌های مختلف است که در این راستا آماده همکاری و مشارکت با تمامی دستگاه‌های اجرایی، نظامی و بخش خصوصی هستیم. 

معاون صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: در همین راستا رایزنی‌هایی در سطح کلان انجام شده است که ماحصل آن انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در زمینه آموزش‌های صنایع‌دستی با قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح شد. 

وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه، روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه جلسه عملیاتی شدن آن با حضور نمایندگان مرزبانی استان در محل معاونت صنایع دستی اداره کل برگزار و مقرر شد در مرحله اول تعداد ۱۰۰ نفر از سربازان وظیفه فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان از آموزش‌های مهارتی صنایع‌ دستی حین خدمت بهره‌مند شوند. 

به گفته رخشانی، این دوره‌ها از نیمه مردادماه آغاز شده و به مدت سه ماه ادامه خواهد داشت که بر اساس نیازسنجی و اعلام از سوی مرزبانی در رشته‌های گوهرشناسی و تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، چرم و معرق توسط معاونت صنایع‌دستی استان برگزار می‌شود. 

معاون صنایع دستی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در پایان نیز به برگزیدگان گواهینامه‌های پایان دوره مهارتی تعلق خواهد گرفت و می‌توانند از مزایای آن به منظور ایجاد کسب و کار استفاده کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • صنایع‌دستی استان کردستان از دریچه دوربین
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • سیستان و بلوچستان توانمند در استقرار صنایع نیروگاهی
  • ٣٨٥ هنرمند واجد شرایط صنایع‌دستی کردستان بیمه شدند