Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده اصلاح‌طلب‌مجلس دهم با اشاره به فضاسازی معاندان علیه بیانات رهبر انقلاب و شعار سال گفت: عمل به سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب ما را به استقلال اقتصادی و مصونیت در برابر تحریم‌ها می‌رساند.

به گزارش مشرق، محمدعلی وکیلی نماینده اصلاح طلب مجلس دهم با اشاره به اظهارات اخیر بدخواهان و معاندان نظام درباره بیانات رهبر انقلاب و شعار سال گفت: اظهارات معاندان نظام درباره نظام و رهبر معظم انقلاب هیچ گاه از سر خیرخواهی و وطن‌پرستی و دلبستگی آنها نسبت به منافع ملی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این اشخاص و افراد سخنگوی رژیم صهیونیستی، آل سعود و دیگر دشمنان نظام هستند و جیره خود را هم از آنها می‌گیرند.

نماینده اصلاح طلب مجلس دهم اظهار داشت: این افراد اگر سیاست‌های نظام را تحسین کنند باید تعجب کرد و رفتار فعلی آنها که سیاست‌های نظام را زیر سؤال می‌برند تعجب‌آور نیست.

وکیلی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سال‌های گذشته شعار سال را همواره حول محور تولید در نظر گرفتند و رمز موفقیت ما نیز عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید است و حرکت در این مسیر ما را به استقلال اقتصادی و مصونیت در برابر تحریم‌ها می‌رساند.

وی افزود: اگر ما بخواهیم به مقابله با تحریم‌های دشمن بپردازیم راه حل آن عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در کشور است.

نماینده اصلاح طلب مجلس دهم در پایان گفت: معاندان با فضاسازی علیه سیاست‌های تعیین شده توسط رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تنها بغض و لجاجت خود را نشان می‌دهند و این عملکرد آنها ثمر دیگری ندارد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین راهنمای سفر نوروزی محمدعلی وکیلی اقتصاد مقاومتی شعار سال خودرو حوادث سلامت نماینده اصلاح طلب مجلس دهم شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در خط مقدم تحقق شعار سال قرار دارند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن جعفری عصر سه شنبه به مناسبت هفته کار و کارگر در جمع کارگران یک شرکت صنایع چوب ضمن گرامیداشت این ایام اظهار کرد: کارگران در راستای عمل به شعار سال پیشتاز هستند.

وی با بیان اینکه کارگران مهم ترین ارکان توسعه یک جامعه به شمار می روند، افزود: بدون شک، پیشرفت و استقلال اقتصادی و صنعتی کشور مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های قشر کارگری است.

سرهنگ جعفری با اشاره به ۳۲ شهید کارگری شهرستان فومن اضافه کرد: جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور در جبهه های نبرد در سنگر تولید نیز مجاهدت کرده است لذا می طلبد این از خودگذشتگی ها برای نسل جدید بازگو شود.

وی با تاکید بر اینکه همه دنیا روز جهانی کارگر دارنداما تفاوتی بین نگاه اسلام و مادی گرانه وجود دارد چرا که آنها کارگر را به عنوان یک ابزار می بینند، گفت: در نگاه اسلام به ارزش ها و کرامت انسانی و عمل کارگر نگاه کرده و تاکید دارد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از کارگران باری دیگر بر جهش تولید با مشارکت مردم نه افزایش تولید تاکید کردند، ادامه داد: نقش کارگر در مجموعه رشد کشور غیر قابل انکار ناپذیر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه، امنیت شغلی، بیمه و ایمنی حین کار باید مورد توجه بیش از پیش قرار بگیرد، تصریح کرد: سودمندترین گروه قشر کارگری است چرا که کارگران ستون هر کشوری به شمار می رود بر همین اساس دشمن می خواهد بین این قشر و مسوولان اختلاف به وجود بیاورد.

وی بر ضرورت برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و اقدام برای تولید کار و اشتغال تاکید کرد و ادامه داد: کار و تلاش در عرصه‌های نرم و سخت مهم است لذا مسوولانمان باید برایرفع موانع تولید تلاش بیشتری انجام دهند.

کد خبر 6093667

دیگر خبرها

  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد
  • کارگران در خط مقدم تحقق شعار سال قرار دارند
  • آموزش مهارتی بیش از ۱۵ هزار کردستانی 
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • نقش محوری کارگران در تحقق شعار سال
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • گام عملی برای جهش تولید
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران