Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@15:47:49 GMT

عملیات اجرایی پیست تارتان شهرستان رودان آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۳۱۲۰

عملیات اجرایی پیست تارتان شهرستان رودان آغاز می‌شود

ایسنا/هرمزگان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: به زودی عملیات اجرایی پیست تارتان شهرستان رودان آغاز خواهد شد.

مظفر مهری خادمی نسب صبح امروز (۸ فروردین ماه) در دیدار با فرماندار شهرستان رودان، با بیان اینکه برای پیست تارتان شهرستان رودان ۶ میلیارد اعتبار مصوب اختصاص یافته است، اظهار کرد: تمام تلاش من این خواهد بود که علاوه برتکمیل زیر ساخت های ورزشی در تمامی امورات ورزش گام های بلندتری بر داریم و در مدت زمان کوتاهی خدمات خوب و ارزشمندی رابرای جامعه ورزش و جوانان استان انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در این نشست مقررشدکه اقدامات لازم جهت تکمیل پروژه های ورزشی دارای تخصیص صورت پذیرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان  با بیان این که تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی در اولویت است، تصریح کرد: سعی داریم چمن مصنوعی بخش بیکاه تعویض وچمن استادیوم شهید چمران رودان را بازسازی کنیم.

فرماندار رودان در ادامه این نشست  با اشاره به مطالبات متعددی در حوزه ورزش شهرستان گفت:  مقام معظم رهبری همواره بر امید آفرینی در جامعه تاکید دارند و در همین راستا باید با ایجاد زیر ساخت های مناسب زمینه پیشرفت جوانان با استعداد رودان در رشته های مختلف ورزشی فراهم کنیم.

سالاری با اشاره به اینکه دولت سیزدهم برای تحقق شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین اهتمام جدی دارد و در این زمینه از هیچ حمایتی کوتاهی نخواهد کرد، اظهار کرد: انتخاب دکتر خادمی نسب در راس اداره کل ورزش و جوانان که خودفردی از دل ورزش استان است و سابقه بسیار خوبی در حوزه ورزش و جوانان دارد، امیدوارم  بتواند مشکلات و موانع ورزش استان را مرتفع سازد. 

فرماندار رودان با اشاره به حضور دو تیم فوتبال این شهرستان در لیگ های کشوری و همچنین حضور تیم فوتسال بانوان رودان در لیگ برتر کشور و حضور مستمر ورزشکاران رودانی در رشته های رزمی، دو و میدانی و وزنه برداری در میادین کشوری و بین المللی  خواستار توجه ویژه به ورزش این شهرستان در حوزه های مختلف شد.

فرماندار رودان بر لزوم اتمام به موقع پروژه چمن طبیعی رودان تاکید کرد و افزود: باید مطالبه به حق ورزشکاران رودانی دراین زمینه رفع شودو مشکلات زیر ساخت های ورزشی در بخش های تابعه هم توجه لازم شود.

سالاری با اشاره به مشکلات حوزه جوانان در شهرستان هم تصریح کرد:  برنامه ریزی ها برای پرداختن به جوانان و نخبه های شهرستان دیگر اولویتی است که می توان در این زمینه برای جوانان شهرستان برنامه ریزی لازم کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی هرمزگان شهرستان رودان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۳۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد

ایسنا/تهران نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس حکمی از سوی علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، جناب آقای نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

همچنین طی جلسه ای با حضور آقایان حسین پور و طوسی معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و سهیل غلامی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ملارد از زحمات ۴ ساله رسول ضابطیان رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان