Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@19:10:36 GMT

بازسازی ورزشگاه وطنی ۲ شیفته می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۳۲۲۳

بازسازی ورزشگاه وطنی ۲ شیفته می‌شود

حسن رنگرز در استمرار بازدید و بررسی روند اجرای عملیات چمن طبیعی ورزشگاه شهید وطنی، ۲ شیفته شدن تیم اجرایی عملیات این پروژه را در دستور کار قرار دارد.

رنگرز با بر تسریع روند اجرای این عملیات با در نظر گرفتن حفظ کیفیت کاری تاکید کرد.

او می‌گوید: با توجه به عقب بودن چند روزه انجام روند کار از تقویم زمانبندی پروژه بدلیل شرایط نامساعد بودن شرایط جوی، فعال شدن شیفت دوم عملیات اجرایی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته رنگرز اهتمام جدی و عزم جهادی در تسریع روند اجرای پروژه در پاسخ به مطالبه بحق هواداران خونگرم تیم ریشه‌دار نساجی مازندران، مهم‌ترین اولویت دستگاه ورزش و جوانان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نساجی مازندران ورزش و جوانان مازندران وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی زندی فر عصر دوشنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی دو پروژه راهداری در استان البرز اظهار کرد: عملیات اجرایی دو پروژه راهداری استان البرز با هدف افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای در محور قدیم کرج -هشتگرد و ماهدشت -کیانمهر با حضور استاندار البرز آغاز شد.

زندی فر افزود: این پروژه‌ها شامل پروژه بهسازی و ایمن سازی جاده قدیم کرج -هشتگرد حدفاصل انتهای کمالشهر تا پلیس راه کمالشهربه طول ۴ کیلومتر به صورت رفت و برگشت که شامل اجرای عملیات خاکبرداری- خاکریزی - زیرسازی و آسفالت به منظور تعریض محور قدیم کرج-هشتگرد همچنین جمع آوری نیوجرسی‌های وسط و اجرای روفیوژ وسط محور خواهد بود.

وی بیان کرد: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به اینکه حذف دو نقطه حادثه خیز در محورماهدشت -کیانمهراز دیگر پروژه‌های در دست اجرای این اداره کل در سال جاری است، تصریح کرد: عملیات بهسازی ایمن سازی و احداث واریانت محور کیانمهر - ماهدشت حد فاصل فرودگاه پیام تا شهرک پیام به طول ۲ کیلومتر به منظور حذف دو پیچ حادثه خیز از نوع واژگونی آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه از ۱۴ نقطه حادثه خیز تاکنون ۶ نقطه ایمن سازی شده است افزود: تلاش خواهیم کرد تا با جذب اعتبارات ۸ نقطه باقیمانده در محورهای مواصلاتی استان که حادثه خیز هستند را هر چه سریع‌تر ایمن سازی کنیم.

کد خبر 6098692

دیگر خبرها

  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • جو خیابان ورزشگاه شهید وطنی
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق