Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@16:34:08 GMT

کرونا روند کاهشی دارد، اما نباید عادی‌ انگاری شود

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۳۲۶۴

کرونا روند کاهشی دارد، اما نباید عادی‌ انگاری شود

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، بهرام عین‌اللهی دوشنبه در جریان بازدید از بیمارستان طالقانی آبادان اظهار داشت: با ادامه روند نزولی ابتلا به کووید ۱۹ در موج ششم کرونا شاهد کاهش مراجعه کنندگان به بیمارستان‌ها در سطح کشور هستیم.

وی شمار فوت شدگان کرونایی در یک هفته اخیر در کشور را کمتر از ۱۰۰ نفر عنوان کرد و اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود این آمار در هفته آینده به کمتر از ۵۰ نفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم شد و گفت: با توجه به اینکه در کشورهای اروپایی و آمریکایی موج ششم کرونا ادامه دارد باید عادی انگاری را کنار گذاشت و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرد تا در دام موج بعدی کرونا گرفتار نشویم.

حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها تسهیل می‌شود

عین اللهی حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها را منوط به رفتار آنها در این مراکز دانست و بیان کرد: با توجه به بهبود شرایط کرونایی در کشور برنامه داریم تا حضور تماشاگران در ورزشگاه ها تسهیل شود.

وی افزود: در دیدار تیم ملی فوتبال ایران با لبنان اجازه حضور ۵۰ درصدی تماشاگران داده شد و اگر شیوه‌نامه های بهداشتی به خوبی رعایت شود این رویه ادامه پیدا خواهد کرد.

بهره برداری از بیمارستان طالقانی آبادان

عین اللهی در ادامه گفت: ساخت بیمارستان فوق تخصصی طالقاتی آبادان به ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و به لحاظ تجهیزات و امکانات درمانی نیز شاهد پیشرفت ۸۰درصدی در این بیمارستان هستیم تا در یک ماه آینده به بهره برداری برسد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: انتظار می رود در این بیمارستان از نیروهای متخصص و فوق متخصص استفاده شود.

بهرام عین‌اللهی که یکشنبه شب وارد آبادان شده قرار است پس از بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی آبادان و خرمشهر در میان کاروان‌های راهیان نور در شلمچه حضور یابد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین نوروز 1401 انصارالله یمن عین اللهی وزیر بهداشت ویروس کرونا کاهش مبتلایان عادی انگاری مذاکرات وین نوروز 1401 انصارالله یمن قیمت گوشی عین اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله شکری ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به اینکه موارد تخلف مشاهده شده در فروشگاه زنجیره‌ای آبادان، مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی بوده و برخورد با آن با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: در این بازدید فروشگاه یادشده به علت رعایت نشدن موازین بهداشتی پلمب شد.

وی نسبت به برخورد قانونی و بدون اغماض با افرادی که سلامت مردم را به خطر بیندازند تاکید و بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس گیرند یا اینکه به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند.

کد خبر 6089919

دیگر خبرها

  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • خبر احتمال مذاکرات هسته ای،قیمت دلار را در بازار تهران ریخت
  • احتمال بازگشت دلار به کانال ۶۱ هزارتومانی
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • روند کاهشی جرم سرقت در استان کرمان
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • بازار دلار سرد‌تر می‌شود؟