Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا بهرام عین‌اللهی دوشنبه در دیدار با خانواده شهید سلامت "جعفر شریفی" در خرمشهر افزود: شهید شریفی و دیگر شهدای مدافع سلامت نمونه‌ای از ایثارگری هستند که همانند رزمندگان در دوران دفاع مقدس در جبهه سلامت به شهادت رسیدند.

وی بر رفع مشکل خانواده شهید شریفی ، شهید مدافع سلامت تاکید کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی آبادان در کمتر از یک ماه آینده مشکل مربوط به استخدام همسر این شهید را برطرف خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی همچنین اظهار داشت: کرونا امتحان بزرگی برای دنیا از جمله ایران بود ، در بسیاری از کشورهای جهان رسیدگی به بیماران کرونایی به خوب انجام نشد و بیماران با مشکل مواجه شدند.

وی با اشاره به روحیه فداکاری در جامعه ایران اسلامی گفت: در کشور ما به دلیل همین روحیه فداکاری در پیک دلتا و با مراجعه روزانه بیش از ۵۰ هزار بیمار خدمات مناسبی به بیماران ارائه شد.
عین‌اللهی بیان کرد: پرسنل بهداشت و فوریت های پزشکی در برابر کرونا جهاد کردند و اکنون نیز در ایام تعطیلات سال جدید نیروهای فوریت های پزشکی با ایثارگری برای سلامت جامعه در حال جهاد هستند.
وی به روند کاهشی مرگ و میر ناشی از کرونا در کشور نیز اشاره کرد و گفت: آمار مرگ و میر ناشی از کرونا نسبت به مدت مشابه سال گدشته کاهش یافته و این مهم با روحیه فداکاری کادر درمان حاصل شده است.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در ادامه گفت: خرمشهر دین بزرگی به گردن کشور دارد و اکنون باید ایثارگری و مجاهدت های مردم این شهر را در هشت سال دفاع مقدس جبران کرد.

وی با تاکید بر توجه ویژه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به مناطق آسیب دیده از دوران دفاع مقدس افزود:همه مدیون مردم این خطه هستیم و برای خدمات رسانی بهتر در حوزه سلامت بیمارستان در حال ساخت آیت الله طالقانی آبادان به عنوان یکی از مجهزترین بیمارستان‌های کشور برای خدمت رسانی به مردم این منطقه به زودی افتتاح می شود.

بهرام عین‌اللهی که یکشنبه شب وارد آبادان شده قرار است پس از بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی آبادان و خرمشهر در میان کاروان‌های راهیان نور در شلمچه حضور یابد.

برچسب‌ها ویروس کرونا بهرام عین اللهی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان خوزستان آبادان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بهرام عین اللهی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان ویروس کرونا بهرام عین اللهی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان خوزستان آبادان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی درمان و آموزش پزشکی عین اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۳۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: گزارشاتی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پزشکی که ظاهراً با ادعاهای واهی اقدام به معالجه اهالی یکی از روستاهای کوهستانی تالش می‌کرد، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سریعاً مراتب در دستور کار کارشناسان نظارت شبکه بهداشت و درمان تالش قرار گرفت، افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد خبر مذکور صحت دارد و این پزشک متخلف با استفاده از یک دستگاه اقدام به کلاهبرداری از اهالی این روستا می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مراتب به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده شد و با دستور دادستان تالش و با حضور نیروهای فراجای این شهرستان این پزشک متخلف به اتهام فعالیت و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از بازجویی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در پایان از توجه و همکاری دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجای شهرستان تالش در حوزه سلامت تشکر قدردانی نمود.

کد خبر 6089833

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب