Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار کرد: علت اینکه دشمنان جرات نگاه چپ به آسمان ایران را ندارند اقتداری است که به واسطه نیروی انسانی مومن، متخصص و تجهیزات بومی برای کشور ایجاد شده است.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از سایت‌ها و مواضع پدافندی منطقه پدافند هوایی جنوب کشور در جمع کارکنان این نیرو ضمن تبریک سال جدید، گفت: در چهره شما جوانان، شور، صلابت و ایستادگی در راه هدف موج می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امنیت، آسایش و اقتدار امروز کشور مرهون تلاش و همت عزیزانی است که شبانه‌روزی وظایف خود را به بهترین شکل انجام می‌دهند.
وی خدمت تحت لوای فرماندهی فرمانده معظم کل قوا را نعمتی بزرگ دانست و تصریح کرد: در هیچ کجای دنیا سراغ نداریم که فرمانده، ولی فقیه باشد و این نعمت فقط در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد. ما در قبال فرصت خدمتی که در میهن اسلامی در اختیار داریم، وظیفه خیلی سنگینی بر دوش داریم و باید سربازان راستین و واقعی باشیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار کرد: مقام معظم رهبری پدافند هوایی را اولویت اول در دفاع از کشور معرفی کردند؛ این اولویت اول بودن وظایف و مسئولیت‌های زیادی به همراه دارد و می‌طلبد که ما وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد اطلاعات و عملیات را در بالا بردن توان رزمی موثر دانست و خاطرنشان کرد: علت اینکه دشمنان جرات نگاه چپ به آسمان جمهوری اسلامی ایران را ندارند اقتداری است که به واسطه نیروی انسانی مومن، متخصص و تجهیزات بومی برای کشور ایجاد شده است. امروز بدون وابستگی به خارج از مرزها، قطعات سامانه‌های پدافندی را تولید می‌کنیم و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی در پایان گفت: منطقه پدافند هوایی جنوب به دلیل دارا بودن شرایط خاص، از حساس‌ترین مناطق پدافند هوایی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است

رئیس جمهور با تاکید بر رویکرد جمهوری اسلامی ایران نسبت به توسعه روابط تجاری و اقتصادی با کشورهای آفریقایی، شرکت در اجلاس ایران و آفریقا و بازدید از نمایشگاه اکسپو را فرصتی بسیار ارزشمند جهت آشنایی هر چه بهتر و بیشتر مسئولان قاره آفریقا با ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف دانست و بر آمادگی ایران برای تبادل این ظرفیت‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در حاشیه دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا «کنستانتینو چیونگا» معاون رئیس جمهور زیمبابوه با رئیس جمهور دیدار کرد.

آیت‌الله رئیسی سید ابراهیم رئیسی نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا را نگاهی راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی دانست و با اشاره به روابط بسیار خوب ایران و زیمبابوه، بر عزم مسئولان عالی دو کشور برای گسترش و ارتقای سطح همکاری‌ها تاکید کرد.

رئیس جمهور با تاکید بر رویکرد جمهوری اسلامی ایران نسبت به توسعه روابط تجاری و اقتصادی با کشورهای آفریقایی، شرکت در این اجلاس و بازدید از نمایشگاه اکسپو را فرصتی بسیار ارزشمند جهت آشنایی هر چه بهتر و بیشتر مسئولان قاره آفریقا با ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف دانست و بر آمادگی ایران برای تبادل این ظرفیت‌ها تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور زیمبابوه نیز در این دیدار با اشاره به سابقه دیرینه و دوستانه روابط دو کشور به ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خواستار گسترش تعاملات و همکاری‌های تجاری و اقتصادی بیشتر با ایران بر پایه این روابط نزدیک و قدیمی شد.

کنستانتینو چیونگا ضمن تشکر از برگزاری موفق اجلاس بین‌اللملی ایران و آفریقا، سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال کشورهای آفریقایی را اصولی و اطمینان‌بخش عنوان و بر آمادگی کشورش برای توسعه همکاری‌ها با ایران تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور زیمبابوه با اشاره به عزم مسؤلان این کشور برای اجرای توافقات صورت گرفته با ایران در سفر سال گذشته دکتر رئیسی به این کشور، از اجرایی شدن بخشی از این توافقات خبر داد.

کد خبر 748120

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • توانمندی ایران و ضعف اسرائیل در آفند و پدافند/ گرایش به غرب در خاورمیانه ضعیف می‌شود
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم