Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسم انتخاب بهترین‌های اسکار، جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن به آریانا دبوس برای فیلم «داستان وست ساید» اهدا شد.  جوایز مهم بعدی به شکل زیر اهدا شد.    بهترین بازیگر نقش مکمل مرد: تروی کوتسور«کدا»    بهترین فیلمبرداری: گریگ فریزر «تلماسه»     بهترین جلوه‌های ویژه: «تلماسه»      بهترین فیلم بین‌الملل: «ماشین من را بران» محصول ژاپن     بهترین بازیگر نقش اول زن: جسیکا چستن «چشمان تامی‌فی»     بهترین بازیگر نقش اول مرد: ویل اسمیت «شاه ریچارد»   بهترین کارگردانی: جین کمپیون «قدرت سگ»     بهترین فیلم: «کدا»
 جسیکا چستن برای بازی در «چشمان تامی‌فی» جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را کسب کرد

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بهترین بازیگر نقش بهترین فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۳۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه علمی قم از از اعتراضات دانشجویی در آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در روزهایی که سران دولت های غربی و در رأس آنان آمریکا، چشمان خود را به جنایت های پرشمار رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع غزه بسته اند، خیزش دانشجویی در ایالات متحده آمریکا، خواب را از چشمان قاتلان کودکان و زنان فلسطینی در غزه ربوده است.

این اعتراضات دانشجویی البته با سرکوبگری پلیس آمریکا روبرو شده ولی همچنان موج اعتراضی دانشجویان و اساتید ادامه دارد.

جامعه دانشگاهی قم هم اقدام دانشجویان آمریکایی را شجاعانه می دانند و ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه توقف برخورد سرکوب گرانه پلیس آمریکا با خواسته به حق جامعه علمی این کشور را خواستار شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برادران وارنر موفق‌ترین استودیوی سال/فروش قابل توجه۲ فیلم فانتزی
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»
  • همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می‌شود
  • حمایت جامعه علمی قم از از اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • «پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم