Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد فرهودی گفت: در مجموع طی سال گذشته دو هزار و ۸۱۳ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات توسط نیروهای جان بر کف آتش نشانی کرمانشاه انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد فرهودی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، در خصوص تعداد عملیات های انجام شده توسط آتش نشانان کرمانشاهی طی سال گذشته، اظهار داشت: در مجموع طی سال گذشته دو هزار و ۸۱۳ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات توسط نیروهای جان بر کف آتش نشانی کرمانشاه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل سازمان آتش نشانی کرمانشاه افزود: تعداد  ۱۵۲۵ مورد از عملیات های انجام شده مربوط به حوادث آتش سوزی و ۱۲۸۸ مورد نیز به عملیات امداد و‌ نجات اختصاص داشته است.

وی خاطر نشان کرد: در حوادث آتش سوزی بیشترین حریق با ۳۲۸ مورد مربوط کاربری های منازل مسکونی بوده است.

فرهودی گفت: در حوادث امداد و نجات نیز بیشترین حوادث با ۵۱۶ مورد مربوط به محبوس شدن همشهریان در آسانسور و اماکن بوده است.

وی در خصوص آمار آسیب دیدگان و نجات یافتگان حوادث مذکور نیز گفت: در مجموع ۱۳۹۶ فرد در عملیات های مذکور مجروح شده یا نجات یافته اند که از این تعداد ۴۵۱ نفر مجروح شده، ۸۷۸ نفر نجات یافته و ۶۴ نفر فوت شده اند.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه اظهار داشت: همچنین سال گذشته در عملیات های صورت گرفته تعداد ۳ آتش نشان در حین انجام وظیفه به شدت مصدوم شدند.

فرهودی اذعان داشت: سال گذشته ۳۶ مورد آب گرفتگی، ۷ مورد آبرسانی و ۹۷مورد استقرار حفاظتی خودروها جهت مراسمات ملی و مذهبی، ورزشی و سایر مراسمات داشتیم.

وی گفت: به لحاظ آماری سال ۱۴۰۰ با سال ۹۹ تفاوت چندانی نداشتیم و تنها ۲ درصد افزایش حوادث را داشتیم.

فرهودی خاطر نشان کرد: هم اکنون ۲۷۰ نیروی امدادگر در ۱۱ ایستگاه آتش نشانی کرمانشاه فعال هستند.

وی با بیان اینکه به لحاظ تجهیزات همواره با کمبود مواجه هستیم، افزود: در حال حاضر ۵۶ دستگاه خودرو در اختیار نیروهای آتش نشانی است و قرار است به زودی یک نردبان ۶۲ متری نیز برای آتشنشانی کرمانشاه خریداری شود.

فرهودی بیان داشت: شهروندان برای برخورداری از هرگونه راهنمایی و مشاوره ایمنی می توانند با شماره تلفن ۱۲۵، این سازمان در طول شبانه‌روز تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آتش نشانی کرمانشاه امداد و نجات سال گذشته انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته

محمداسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران اظهار کرد: در هفته گذشته (۱ الی ۷ اردیبهشت ماه) مجموع ۲۶۵۷۸ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها ۶۴۲۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۲۰۱۵۰ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی افزود: در این مدت ۶۴۳۴۲ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه ۴۲۴۲ مزاحم با این مرکز بوده است.

رئیس سازمان اورژانس تهران تاکید کرد: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۳۵۵۹ مورد حوادث ترافیکی و ۲۱۹۹۴ مورد حوادث غیر ترافیکی بوده است.

توکلی همچنین گفت: اورژانس هوایی ۴ سورتی پرواز داشته که در پی آن ۴ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • کرمانشاه به مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور تبدیل شود
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی