Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@06:37:28 GMT

دیدار علیرضا دبیر با فرمانده سپاه البرز

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۳۶۷۶

دیدار علیرضا دبیر با فرمانده سپاه البرز

سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و رحیم اسفندیاری مسئول تربیت بدنی سپاه البرز و مدیرعامل باشگاه مقاومت این استان، با علیرضا دبیر دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایسنا، سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و رحیم اسفندیاری مسئول تربیت بدنی سپاه و مدیرعامل باشگاه مقاومت این استان، با حضور در محل فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محوریت این جلسه در مورد فعالیت رسمی باشگاه مقاومت در رشته کشتی بود و مقرر شد تا این باشگاه با مرکزیت استان البرز در رده‌های سنی مختلف اقدام به جذب کشتی گیر نماید و در لیگ‌های برتر کشتی نیز حضوری فعال داشته باشد.

از جمله موضوعات مطرح شده در این دیدار، حضور کشتی گیران قهرمان و رده های ملی بعنوان سرباز قهرمان در این باشگاه بود تا قهرمانان کشتی بتوانند خدمت مقدس سربازی خود را به عنوان کشتی گیر در این باشگاه انجام دهند و از تمرینات دور نمانند.

استعدادیابی در کشتی کشور یکی دیگر از اهداف حضور باشگاه البرز در رشته کشتی است و علاقمندان می‌توانند با حضور در این باشگاه در رده‌های سنی مختلف تمرینات خود را انجام دهند.

حیدرنیا که خود از کشتی گیران مطرح استان تهران و قهرمان دانشجویان کشور در دهه‌های گذشته بوده به همراه سایر مهمانان از امکانات کمپ تیم های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی شامل خانه‌های کشتی شهید هادی و صدرزاده و مجموعه فرهنگی رفاهی شهید عفتی بازید به عمل آورد.

کمک و همکاری سپاه استان البرز به منظور پیشرفت کشتی در این استان یکی دیگر از موضعات مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علیرضا دبیر فرمانده سپاه البرز استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۳۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خنده‌های زیرپوستی عباس جدیدی هنگام سخنرانی علیرضا دبیر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • (ویدئو) خنده‌های زیرپوستی عباس جدیدی هنگام سخنرانی علیرضا دبیر
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند
  • (ویدئو) اولین واکنش علیرضا دبیر به شکست دیوید تیلور