Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: دستگاه‌های اجرایی استان موظف به پشتیبانی از گروه‌های جهادی هستند و باید امکانات لازم را برای فعالیت آنان فراهم کنند.

سید محمدرضا طالبی یکشنبه شب ۷ فروردین در جمع جهادگران گروه‌ جهادی شهید محسن وزوایی مستقر در شهرستان مرزی نهبندان با تشکر از اقدامات جهادگران بسیجی که ایام استراحت خود را وقف خدمت به محرومان می‌کنند، افزود: قبل از ورود جهادگران به استان جلسه‌ای با دستگاه‌های متولی استان داشته‌ایم و مدیران موظف به پشتیبانی از گروه‌های جهادی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: برای مرمت قنوات و احداث کانال کشاورزی در روستاهای منطقه در سال جاری می‌شود تامین اعتبار کرد تا مشکل مردم رفع شود.

طالبی با بیان اینکه جهادگران با حضور در منطقه مشکلات مردم روستاهای را به خوبی احصا کردند و پیشنهادات کارشناسی هم برای رفع آن توسط خودشان ارائه شده است، اضافه کرد: در حال حاضر ۵۰۰ روستای خراسان جنوبی با تانکر آبرسانی می‌شود و مردم مشکل کم آبی دارند.

وی با اشاره به محرومیت‌های زیاد در خراسان جنوبی خواستار توجه مسوولان کشوری به این منطقه شد و گفت: درخواست ما از جهادگران این است که با تعامل با رسانه‌ها محرومیت‌ها و مشکلات استان را تبیین کنید تا توجه مسوولان کشوری به این استان بیشتر شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی افزود: البته شخص رییس جمهوری نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری هستند و نظر ویژه‌ای بر حل مشکلات استان دارند.

طالبی با بیان اینکه مشکلات و درخواست‌های مطرح شده از سوی جهادگران را منتقل خواهیم کرد، اضافه کرد: همچنین جلسه‌ای با فرمانداری نهبندان گذاشته خواهد شد و مشکلات جهادگران مستقر در منطقه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به ظرفیت‌های معدنی خراسان جنوبی گفت: زیرساخت‌های ضعیفی در استان داریم که باعث شده سرمایه گذاران تمایلی به سرمایه گذاری در استان نداشته باشند، البته با پیگیری‌های استاندار خراسان جنوبی به جد به دنبال حضور سرمایه گذاران در منطقه هستیم.

طالبی بیان کرد: در زمینه حمل و نقل هوایی مشکلات زیادی در خراسان جنوبی داریم و مکرر پروازهای استان به نفع سایر استان‌ها کنسل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در خراسان جنوبی فقر معیشتی بیداد می‌کند که خیلی نگران این موضوع هستیم، اضافه کرد: البته رفع مشکلات معیشتی در دستورکار جدی دولت سیزدهم قرار دارد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهادگران استانداري خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۳۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور طلبه ها در منطقه سیل زده کرغند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، طلبه ها و اساتید مدرسه علمیه امام محمد باقر (ع) به همراه بسیجیان شهر خضری دشت بیاض به کمک مردم دهستان کرغند شتافتند.


این تیم برای لایروبی منازل و کوچه‌ها به دهستان کرغند اعزام شدند.  

سیل در دو روز گذشته دهستان کرغند و برخی روستاهای خراسان جنوبی را در نوردید و خساراتی به بار آورد. 


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی







دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی جهادگران فنی و حرفه‌ای به ۲۰۰۰ نفر در روستاها
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • گروه جهادی شهدای صمصامی ناجی زن باردار کوهرنگی
  • حضور طلبه ها در منطقه سیل زده کرغند